۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شپنا دارید، بخوانید (۲۹آذر)/ عملکرد پالایش نفت اصفهان در بازار سبز امروز

۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۲
کد خبر: 491130
اگر سهام شپنا دارید، بخوانید (۲۹آذر)/ عملکرد پالایش نفت اصفهان در بازار سبز امروز

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان ۲.۶درصد افت کرد. همچنین اطلاعیه پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۱درصدی شپنا در روز گذشته منتشر شد. گفتنی است نماد‌های صندوق پالایش علی رغم رشد شاخص‌ها با افت قیمت مواجه شدند.

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

برای اطلاع از آخرین اخبار شپنا اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت ۲.۶درصدی مواجه شد و میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۵,۱۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۳.۷درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۴۵۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با همان ۱۵,۳۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز « شپنا» به رقم ۷۰۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۴۲۰میلیون برگه سهم (۹۲درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳۸میلیون سهم (۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا در اولین روز هفته که ۳۸۸نماد بورسی و فرابورسی با رشد بیش از یک درصد رو به رو شدند، برای چهارمین روز متوالی دچار افت قیمت شد. با این وجود معامله‌گران سهام پالایش نفت اصفهان را متعادل معامله کردند. گفتنی است که اطلاعیه پیشنهاد افزیش سرمایه ۱۰۱درصدی برای این نماد، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در روز گذشته در سامانه کدال منتشر شد. هر چهار نماد صندوق پالایش در روز سبز بازار منفی بودند و این صندوق حوالی صفر تابلو نوسان کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شپنا29آذر