۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام بانک دی دارید، بخوانید/ روند صعودی «دی» و پیشی گرفتن از هم‌گروهی‌ها

۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲
کد خبر: 487304
اگر سهام بانک دی دارید، بخوانید/ روند صعودی «دی» و پیشی گرفتن از هم‌گروهی‌ها

سهام بانک دی که چند روزی است که روندی صعودی در پیش گرفته، امروز هم با رشد ۴.۶ درصدی و تشکیل صف خرید به این روند پایبند بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

برای دنبال کردن اخبار سهام بانک دی اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام بانک دی با رشد ۴.۶درصدی، قیمت ۵۵,۴۸۷ریال را ثبت کرد و روز بعدی معاملاتی خود را با همین قیمت آغاز خواهد کرد. همچنین ارزش معاملات امروز «دی» از رقم ۲۳۰میلیارد تومان گذر کرد.

 نماد «دی» که طی پنج روز کاری اخیر رشدی ۲۲درصدی را ثبت کرده است، در آخرین معاملات امروز خود، عدد ۵۴,۵۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۵درصد افزایش یافته است. معامله‌گران از دقایق آغازین بورس امروز بر صف خرید بانک دی نشستند به طوری که در دقایق پایانی معاملات، حجم این صف به بیش از ۹میلیون برگه سهم رسید. 

در معاملات امروز بانک دی بیش از ۴۲میلیون برگه سهم بین معامله‌گران رد و بدل شد که در این معاملات حقیقی‌‌ها در سمت خرید و هم در سمت فروش دست بالاتر را داشتند. به طوری که آن‌ها خریدار حدود ۹۵درصد برگه سهم‌های بانک دی بودند و حقوقی‌ها پنج درصد باقی مانده را خریدند. از طرف دیگر اشخاص حقیقی بیش از ۹۳ درصد و کدهای حقوقی حدود هفت درصد سفارشات فروش این نماد را ثبت کردند.  

لازم به ذکر است بانک دی در معاملات امروز بیشترین رشد را در بین هم‌گروهی‌های خود در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری ثبت کرد و از این حیث پیشتاز بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

دی