۰ نفر

در راستای ارتقای سطح سواد مالی و توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری؛

سه امکان جدید به صفحه اصلی tsetmc اضافه شد

۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹
کد خبر: 487273
سه امکان جدید به صفحه اصلی tsetmc اضافه شد

در راستای ارتقای سطح سواد مالی و توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری، سه امکان جدید به صفحه اصلی tsetmc سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران اضافه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا،  "نقشه بازار"، "ورود پول حقیقی" و "تحلیل تکنیکال" امکانات تازه‌ای است که در  سایت کاربردی tsetmc   قابل نمایش و بهره برداری است. 

نقشه بازار ، اطلاعات مختلف شرکت‌های مختلف بورسی از قبیل صنعت، نماد، نام ، قیمت پایانی ، آخرین معامله ، تعداد، حجم، ارزش و زمان اطلاعات را به نمایش می‌گذارد.

در بخش ورود پول حقیقی هم آمار حقیقی حقوقی، نمودار ورود پول حقیقی ، تاریخچه ورود پول حقیقی، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در روز جاری در دسترس خواهد بود. همچنین با کلیک روی هر نماد ، تحلیل تکنیکال آن نمایش داده می شود.

خاطرنشان می‌شود، پیش از این هم بسته‌های آموزشی با محتوای اصول مقدماتی بورس، آموزش کلیات بورس و مطالب مهم آموزشی در حوزه بازار سرمایه با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس  در این تارنما قرار گرفته بود. 

سایت tsetmc هم اکنون جزو ۱۰سایت پربازدید کشور است و در روزهای پرترافیک حدود ۱۰ درصد از بار ترافیک کل کشور روی این سایت قرار دارد.

این سایت همچنین مرجع رسمی آمار لحظه‌ای معاملات و در حقیقت پل ارتباطی سهامداران و فعالان بازار سرمایه با اطلاعات و آمار معاملات سهم محسوب می‌شود.