۰ نفر

سهامداران گدنا بخوانند؛

سود ۳۳۰درصدی گدنا از عرضه اولیه تا امروز

۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبر: 486334
سود ۳۳۰درصدی گدنا از عرضه اولیه تا امروز

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک با رشد یک درصدی مواجه شد. گدنا از روزی که عرضه اولیه شد تا به امروز به روند صعودی خود ادامه داده است. این نماد معاملاتش را متعادل آغاز کرد و در ادامه به صف خرید نشست.

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

برای اطلاع از آخرین اخبار گدنا اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک با رشد یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک در آخرین معاملات خود، عدد ۲۶,۷۱۹ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۳۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۵,۷۴۳ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «گدنا» به رقم ۹۰میلیارد تومان رسید. همچنین بیشترین خریداران این سهم حقیقی‌ها بودند. از طرف دیگر، ۳۱میلیون برگه سهم (۹۰درصد) را افراد حقیقی و تعداد چهار میلیون سهم (۱۰درصد) را کدهای حقوقی فروختند.

گدنا از روزی که عرضه اولیه شد تا به امروز به روند صعودی خود ادامه داده است. این نماد معاملاتش را متعادل آغاز کرد و در ادامه به صف خرید نشست. حجم معاملات امروز قابل توجه بود. تغییرات قیمت این سهم از روز عرضه اولیه تا امروز به حدود ۳۳۰درصد رسیده است.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

گدنا11آذر