۰ نفر

سهامداران آبادا بخوانند؛

آبادا سهامدارانش را برای روز دوم دلگرم کرد

۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۱
کد خبر: 486310
آبادا سهامدارانش را برای روز دوم دلگرم کرد

پایان معاملات بورس امروز، با رشد۴.۵درصدی سهام آبادا همراه بود. این نماد بهترین وضعیت گروه را از آن خود کرد. همچنین حجم معاملات انجام گرفته قابل توجه بود.

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

برای اطلاع از آخرین اخبار آبادا اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ پایان معاملات بورس امروز، با رشد۴.۵درصدی سهام شرکت تولید نیروی برق آبادان همراه بود و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت تولید نیروی برق آبادان در آخرین معاملات خود، ۱۸,۹۲۰ریال مبادله شد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش پیدا کرده است. ۲۲میلیون برگه سهم، در دست معامله گران جا به جا شد. همچنین روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۸,۸۲۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «آبادا» از ۴۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین اغلب خریداران سهام شرکت تولید نیروی برق آبادان حقیقی‌ها بودند. از طرف دیگر، حدود ۱۸میلیون برگه سهم (۸۰درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد چهار میلیون سهم (۲۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

آبادا در دقایق ابتدایی بازار متعادل معامله شد و سپس به صف خرید نشست. گفتنی است که این نماد بهترین وضعیت را در بین هم گروهی‌هایش به ثبت رساند. همچنین حجم معاملات انجام گرفته قابل توجه بود. آبادا از ۲آذر به علت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده که در تاریخ ۴آذر ماه برگزار شد بسته شده بود و از دیروز دوباره فعالیت خود را پس از یک هفته از سر گرفت. طبق دستور جلسه مجمع، اعضای هیئت مدیره جدید به مدت ۲ سال انتخاب گردیدند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

آبادا11آذر