۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شبندر دارید بخوانید/ صف فروش پالایش نفت بندرعباس برچیده شد

۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۹
کد خبر: 484707
اگر سهام شبندر دارید بخوانید/ صف فروش پالایش نفت بندرعباس برچیده شد

در پایان معاملات بورس امروز سهام شبندر ۲.۵ درصد افت کرد. بعد از هشت روز رشد متوالی امروز دومین روزی است که این نماد با افت قیمت مواجه میشود. شبندر معاملات امروزش را با صف فروش آغاز کرد که حجم آن به ۲۵میلیون هم رسید اما دقایقی طول نکشید این صف برچیده شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار شبندر اینجا کلیک کنید!

برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس ۲.۵ درصد افت کرد و میان نماد‌های پرتراکنش قرار گرفت.

اخرین قیمت معامله شده برای سهام شبندر ۲۷,۶۳۰ریال ثبت شد که نسبت به دیروز ۳.۶درصد افت داشته است. تعداد ۱۹۵میلیون برگه سهم‌ این شرکت در دست معامله‌گران دست به دست شد و فردا با قیمت ۲۷,۹۴۰ریال معاملات خود را آغاز خواهد کرد.

۹۱درصد خریداران سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس افراد حقیقی‌ و ۹درصد‌‌، کد‌های حقوقی بودند. از طرفی ۹۶درصد فروشندگان را حقیقی‌ها و چهار درصد را حقوقی‌ها تشکیل دادند.

گفتنی است بعد از هشت روز رشد متوالی امروز دومین روزی است که این نماد با افت قیمت مواجه میشود. شبندر معاملات امروزش را با صف فروش آغاز کرد که حجم آن به ۲۵میلیون هم رسید اما دقایقی طول نکشید این صف برچیده شد. در ادامه این نماد متعادل معامله شد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

شبندر5آذر