۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

طلا و سکه گران‌تر شد/ ادامه رشد قیمت همگام با افزایش دلار

۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰
کد خبر: 465742
طلا و سکه گران‌تر شد/ ادامه رشد قیمت همگام با افزایش دلار

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر از ادامه روند افزایش قیمت طلا و سکه خبر داد و گفت: پیشروی نرخ دلار باعث شد قیمت‌ها در بازار طلای امروز هم صعودی شود.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ محمدکشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به وضعیت بازار طلا اظهار کرد: از روز گذشته تا کنون بهای اونس جهانی نوسان چندانی نداشته اما نرخ ارز افزایش یافته که همین عامل باعث شد تا قیمت طلا و سکه مجددا گران شود.

به گفته کشتی‌آرای، قیمت طلا نسبت به دیروز حدود ۱۷هزار و سکه ۲۰۰هزار تومان افزایش یافته و در این مسیر افزایشی عامل تقاضا تاثیری نداشته است.

نایب رییس اتحادیه طلا درباره آینده بازار تصریح کرد: در حال حاضر روند بازار ارز روبه‌ بالا است اما اونس جهشی ندارد؛ از همین رو تا زمانی که رشد دلار متوقف نشود نمی‌توان انتظار کاهش قیمت طلا و سکه را داشت.

قیمت طلا و سکه ۱۹شهریور۹۹

کشتی‌آرای درباره قیمت‌های امروز طلا و سکه گفت: بر اساس آخرین معاملات امروز، قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۱۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۲۵۰هزار تومان و نیم سکه پنج میلیون و ۸۰۰هزار تومان است.

او افزود: همچنین بهای طلای ۱۸عیار در بازار امروز به گرمی یک میلیون و ۱۳۸هزار تومان رسید و ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب با قیمت سه میلیون و ۲۸۰ و یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان معامله می‌شود.