۰ نفر

افزایش ۱۵۰تومانی قیمت یورو در صرافی‌ها

۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۶
کد خبر: 464985
افزایش ۱۵۰تومانی قیمت یورو در صرافی‌ها

بهای دلار و یورو در صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه) با افزایش ۱۵۰ تومانی خرید و فروش شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، با وجود عرضه سنگین ارز توسط بازار ساز در روزهای گذشته، امروز (شانزدهم شهریور) همچنان نرخ دلار و یورو در بازار غیررسمی، روند کاهشی به خود نگرفت.

براین اساس، ‌قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۴ امروز با افزایش ۱۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای خرید و ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان برای فروش اعلام شد.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز شاهد افزایش قیمت ۱۵۰ تومانی بود.  این صرافی‌ها هر یورو را با بهای ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری و ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسانند.

علاوه براین در بازار غیررسمی نیز همچنان قیمت دلار با روندی ملایم رو به افزایش است.  امروز در این بازار معاملات در محدوده قیمت ۲۴ هزار و ۶۵ تومان تا ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان انجام می‌شود.

علاوه براین در سامانه سنا روز کاری گذشته (۱۵ شهریور) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۶ هزار و ۸۲۲ تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین ۲۲ هزار و ۵۰۶ تومان ثبت شده است.

علاوه بر این در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته، فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۸۷۳ تومان ثبت شد. فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته با میانگین قیمت ۲۰ هزار و ۶۶۴ تومان انجام شد.