۰ نفر

پیش بینی کشتی‌آرای از آینده قیمت طلا؟

۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱
کد خبر: 460757
پیش بینی کشتی‌آرای از آینده قیمت طلا؟

با توجه به عدم ثبات نرخ ارز و روند صعودی اونس، قیمت‌ها در بازار طلا به شدت غیرقابل پیش‌بینی است و برخلاف انتظار فعالان بازار حرکت می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمدکشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین افزود: نایب رییس دوم اتحادیه طلا با اشاره به نوسان شدید قیمت‌ سکه و طلا گفت: ریسک خرید و فروش طلا بالا رفته و این بازار تقاضای قبل را ندارد.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛  درباره حال‌و‌هوای بازار طلا توضیح داد: برخلاف انتظار، قیمت طلا و سکه از روز گذشته با رشد نرخ ارز و بهای اونس مجددا افزایش یافت به طوریکه طلا دوباره وارد کانال یک میلیون و سکه حدود۶۰۰هزار تومان گران شد.

او اضافه کرد: در بازار امروز هم به رغم صعود اونس به کانال ۲۰۰۰دلار، به دلیل کاهش اندک نرخ ارز شاهد افزایش جزیی در قیمت طلا بودیم اما بهای سکه تغییر چندانی نکرده و تقریبا ثابت مانده است.

به گفته کشتی‌آرای، نوسان بالای قیمت طلا و سکه ریسک خرید و فروش را بالا برده و متاسفانه دیگر کمتر کسی متقاضی این بازار است؛ درحالیکه طلا طی سال‌های طولانی علاوه بر جنبه زینتی، کالای سرمایه‌ای بوده و حالا به دلیل رشد قیمت‌ها خریدار ندارد.

او درباره آینده این بازار تصریح کرد: با توجه به عدم ثبات نرخ ارز و روند صعودی اونس، قیمت‌ها در بازار طلا به شدت غیرقابل پیش‌بینی است و برخلاف انتظار فعالان بازار حرکت می‌کند.