۰ نفر

قیمت مسکن در صادقیه (۱۳۹۹/۵/۲۷)

۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱
کد خبر: 460440
قیمت مسکن در صادقیه (۱۳۹۹/۵/۲۷)

به گفته مشاوران املاک اگر متوسط قیمت مسکن در مناطق متوسط منطقه یک 80میلیون تومان باشد، قیمت مسکن در مناطق متوسط منطقه دو چون صادقیه و... میانگین متری 35میلیون است و این موضوع سبب می‌شود خریدارانی که توان خرید در منطقه یک را ندارند، برای خرید به محله‌هایی مثل صادقیه مراجعه کنند. همچنین به هرحال صادقیه در منطقه 2 تهران قرار دارد و این خود عاملی برای تمایل خریداران به خرید ملک در این منطقه است.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  از دیگر دلایل تمایل خرید در محله صادقیه تهران، دسترسی به مترو و همچنین نقش موصلاتی آن به بزرگراه یادگار امام، حکیم، بلوار مرزداران و... است که صادقیه را به منطقه پررونقی تبدیل کرده است که بین مناطق مهم تهران قرار گرفته و امکانات رفاهی قابل قبولی نیز دارد.

یک مشاور املاک در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین در خصوص گران‌ترین و ارزان‌ترین مناطق صادقیه گفت: پایین‌ترین قیمت مسکن به طور میانگین متری 30 الی 32میلیون تومان در اسدی و سازمان آب معامله می‌شود و بالاترین قیمت نیز 38 میلیون تومان در مناطقی چون خیابان بهنام و مهران است. البته سن بنا نیز مهم است و خانه‌های نوساز حدودا از 35میلیون و خانه‌های قدیمی‌ساز از 25میلیون تومان شروع می‌شود.

قیمت‌ها در صادقیه نیز مثل سایر مناطق تهران روندی صعودی داشته به طوری که در بهمن ماه سال 98 میانگین متری حدودا 19میلیون بودند در صورتی که این رقم در خرداد به حدود 25میلیون و در حال حاضر یعنی مرداد ماه 99 متری 35میلیون تومان معامله می‌شود.

در خصوص اجاره نیز یکی از بنگاه‌داران به اقتصادآنلاین گفت: با توجه به اینکه بنا نوساز باشد یا خیر مبلغی که برای رهن کامل می‌پردازید متفاوت است اما با توجه به معاملات صورت‌گرفته یک واحد 120متری نوساز چیزی حدود 500میلیون تومان معامله می‌شود و هفته گذشته یک واحد 100متری در اباذر با 400میلیون تومان برای رهن کامل معامله شد.