۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

حقیقی‌ها در بورس امروز چه کردند؟ (۱۳۹۹/۵/۱۵)

۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱
کد خبر: 457809
حقیقی‌ها در بورس امروز چه کردند؟ (۱۳۹۹/۵/۱۵)

در جریان معاملات امروز بورس تهران، افراد حقیقی تا ظهر امروز هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به ملی صنایع مس ایران بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، حقیقی‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ حدود هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقوقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد بیش از ۲۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص خرید حقیقی‌ها به پنج درصد از کل معاملات رسید.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "فرآورده‌های نفتی"، "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" و "فلزات اساسی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "خودرو و ساخت قطعات" و "محصولات شیمیایی" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فملی»، «شبندر» و «شتران» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «مارون»، «ذوب» و «قثابت» معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۳۰ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۳۳ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول دو هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۹۲۰ میلیارد تومان بود.

 

تغییر مالکیت سهام 5.15

مالکیت-صنایع-5.15