۰ نفر

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۱۲)

۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
کد خبر: 456914
کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۵/۱۲)

در جریان معاملات بورس تهران، خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران ۶۵۰ میلیارد تومان تقاضای خرید داشت و بیشترین سفارشات خرید در سیستم برای گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید به حدود ۹ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش بور س تهران ۶۷۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هشت هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا ساعت ۱۰ و نیم صبح بیشترین سفارش در صفوف خرید «ونیکی»، «وآیند» و «وبانک» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران ۶۵۸ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «شلرد»، «غمارگ» و «انرژی۱» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف تولید نیروی برق آبادان (آبادا) به ۴.۳ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن هزار و ۸۵ میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر هیچ گروهی تحت فشار فروش نمی‌باشد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان (۴۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۴۸۵ میلیارد تومان (۷۳ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

این جدول حدود ۳۷ درصد از ۹ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۷۳ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 5.12