۰ نفر

آخرین قیمت سکه (عصر چهارشنبه ۲۵تیر)

۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸
کد خبر: 452967
آخرین قیمت سکه (عصر چهارشنبه ۲۵تیر)

جدیدترین قیمت ها از بازار سکه از کاهش قیمت سکه طرح جدید و نیم سکه درکنار رشد آهسته قیمت سکه طرح قدیم و ربع سکه خبر می‌دهد. در بازار ارز نیز نرخ خرید دلار و یورو نسبت به دیروز ثابت ماند اما نرخ فروش این دو نوع ارز ۲۰۰تومان افزایش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) به ۱۰میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز یک میلیون و ۱۹هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌ سکه پنج میلیون و ۳۵۰هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۱۹۰هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۸۰۴دلار رسیده است.

قیمت دلار در ساعات پایانی روز چهارشنبه

در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید دلار و یورو نسبت به دیروز ثابت ماند اما نرخ فروش این دو نوع ارز ۲۰۰ تومان افزایش یافت.  

صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۲ هزار ۲۵۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۲ هزار و ۹۵۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید دلار در مقایسه با دیروز ثابت مانده اما نرخ فروش آن ۲۰۰ تومان افزایش یافته است.  

همچنین، این صرافی‌های هر یورو را معادل ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید این نوع ارز هم مانند دلار ثابت مانده اما نرخ فروش آن ۲۰۰ با افزایش قیمت مواجه شده است.  

علاوه بر این، بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۱ هزار تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته ۱۰۰۰ تومان کاهش یافته است.