۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

قیمت خودروهای جک + جدول قیمت کامل (۱۶ اسفند ۱۴۰۰)

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
کد خبر: 617866
قیمت خودروهای جک + جدول قیمت کامل (۱۶ اسفند ۱۴۰۰)

در جدول زیر قیمت روز انواع جک را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین، محصولات کرمان موتور بخش بزرگی از‌ خودروهای چینی موجود در ایران را شامل می‌شوند. این خودروها هم‌اینک با نشان جک و KMC به بازار عرضه شده و به دست خریداران می‌رسند. البته باید بدانید که تمامی این خودروها از تولیدات شرکت جی ای سی موتوروز (جک) هستند.

جک S۵، جک S۳، جک J۴ و... جزو پرفروشترین تولیدات کرمان موتور دسته‌بندی شده و میان مشتریان ایرانی به گرمی خریدوفروش می‌شوند. جک s۵ نیوفیس با موتور ۱.۵ لیتری توربو، جک T۸ و KMC K۷ هم طی یک سال اخیر به فهرست محصولات کرمان موتور پیوسته‌اند. ضمنا احتمال می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور، با تولیدات بیشتری از برند KMC مواجه باشیم؛ از جمله باید در سال ۱۴۰۱ منتظر ورود سدان جک J۷ با برند KMC به بازار ایران باشیم.

جک S۳ مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۶۲۰ میلیون تومان رسید و جک S۳ مدل ۹۹ نیز ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌ خورد. قیمت این دو خودرو نسبت به هفته گذشته پنج میلیون کاهش داشته است. 

قیمت جک جی ۴  مدل ۹۹ به ۴۲۸ میلیون تومان رسید. مدل ۱۴۰۰ این خودرو ۴۵۵ میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به هفته گذشته ۳ میلیون کاهش قیمت داشته است . همچنین قیمت جک اس ۵ با موتور ۱.۵ لیتری ارزشی حدود ۸۷۵ میلیون تومان دارد. قیمت این خودرو نیز پنج میلیون کاهش داشته است. 

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز محصولات کرمان موتور به دست خواهید آورد.

قیمت بازار انواع خودرو جک (اسفند ۱۴۰۰)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
جی ۴ ۱۴۰۰ | کرمان موتور صفر ۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جی ۴ ۱۳۹۹ | کرمان موتور صفر ۴۲۸,۰۰۰,۰۰۰
S۳ اتوماتیک ۱۳۹۹ | کرمان موتور صفر ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
S۳ اتوماتیک ۱۴۰۰ | کرمان موتور صفر ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
S۵ ۱.۵ لیتر اتوماتیک ۱۴۰۰ | کرمان موتور صفر ۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰
S۵ ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۱۴۰۰ | کرمان موتور صفر ۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
S۵ ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۱۳۹۹ | کرمان موتور صفر ۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما
لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.