۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین؛

قیمت خودروهای شاهین + جدول قیمت کامل (۷ اسفند ۱۴۰۰)

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۱۰
کد خبر: 615418
قیمت خودروهای شاهین + جدول قیمت کامل (۷ اسفند ۱۴۰۰)

در جدول زیر قیمت روز انواع شاهین را در بازار مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین، شاهین یکی از جدیدترین تولیدات سایپا به شمار می‌رود که روی پلتفرم SP۱۰۰ بنا شده و گفته می‌شود ساختار آن مشابه خودرو چینی ولکس C۳۰ است. ضمنا این پلتفرم به کمپانی تویوتا ژاپن تعلق دارد و در تولید یکی از نسل‌های قدیمی تویوتا یاریس به خدمت گرفته شده است.

شاهین سایپا فرم مناسبی دارد اما چراغ‌های عقب آن کمی ناهماهنگ با سایر نواحی به نظر می‌رسند. این خودرو با موتور توربوشارژ هشت سوپاپ m15TC (نسخه پرخوران موتور ساینا)  به قدرت ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر، وارد بازار ما شده است.

یک جعبه دنده پنج سرعته دستی هم نیروی موتور شاهین را به سوی محور چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. البته ظاهرا مگاموتور مشغول توسعه  یک موتور شانزده سوپاپ است که در آینده روی شاهین و سایر تولیدات جدیدتر سایپا نصب خواهد شد.

ضمنا به زودی شاهین اتومات با یک گیربکس اتوماتیک CVT شش سرعته ساخت شرکت پانچ بلژیک هم به فهرست محصولات سایپا خواهد پیوست. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت این خودرو در بازار نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده و برابر ۳۳۵ میلیون تومان معامله می شود. 

قیمت بازار انواع خودرو شاهین (اسفند ۱۴۰۰)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
G ۱۴۰۰ صفر ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما
لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.