۰ نفر

به گزارش سرویس خودروی اقتصاد آنلاین

احیای برجام پراید را ارزان می کند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰)

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
کد خبر: 614045
احیای برجام پراید را ارزان می کند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰)

در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار مشاهده می‌کنید

به گزارش اقتصادآنلاین، در بازار امروز خودرو،  قیمت پراید صفر ۹۹ مدل ۱۳۱ SE  با کاهش یک میلیونی نسبت به روز گذشته حوالی ۱۷۰ میلیون تومان اعلام شد. 

طبق مشاهدات اقتصادآنلاین از قیمت امروز پراید،  پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ هم حوالی ۱۶۴میلیون تومان قیمت خورد که نسبت به دو روز گذشته ۲ میلیون ارزان شده است. 

پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ حوالی ۱۷۸میلیون تومان  ارزش گذاری شد که نسبت به دو روز گذشته یک میلیون ارزان شده است. قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۹۹ با ریزش ۲میلیونی در رنج ۱۵۷ میلیون خریدوفروش شد که  ارزان ترین خودروی ایرانی محسوب می شود.

 پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ حوالی ۱۶۹ میلیون تومان  قیمت خورده است.

 قیمت پراید صفر امروز (۱۱۱‌ SE مدل ۹۹) با کاهش یک میلیونی به حوالی  ۱۸۵ میلیون تومان رسید. درحال حاضر  ۱۱۱‌ SE مدل ۹۹ گران قیمت ترین مدل پراید است. 

فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو به اقتصاد آنلاین می گوید افرادی که نیاز مصرفی به خودرو دارند معطل امضای برجام نمانند. زیرا اوضاع تولید خودرو و اقتصاد کشور وخیم تر از آن است که امضای یک توافق موقت بتواند باعث سقوط قیمت های خودرو در بازار ایران شود و با احیای برجام قیمت های فعلی به صورت هیجانی و کوتاه مدت عقب نشینی می کنند اما در بلندمدت این روال ادامه نخواهد داشت.

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود. 

قیمت بازار انواع خودرو پراید (اسفند ۱۴۰۰)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
۱۱۱ SE ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۱ SE ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۱ SE ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۱ SE ۱۴۰۰ | سایپا صفر ۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ | سایپا صفر ۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۱۶۹,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما