۰ نفر

خبر خوب درباره وام بازنشستگی

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹
کد خبر: 607649
خبر خوب درباره وام بازنشستگی

با پیش بینی اعتبارات لازم تا پایان سال جاری ۳۷۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی وام دریافت خواهند کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، رییس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، از افزایش سقف وام پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال آینده خبر داد.

علی اصغر بیات، گفت: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه‌ای که فیمابین سازمان تأمین اجتماعی، کانون عالی و بانک عامل  منعقد شده است این وام به مستمری بگیران پرداخت می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون به بیش از ۲۸۰ هزار مستمری بگیر وام پرداخت شده و با پیش بینی اعتبارات لازم تا پایان سال جاری این عدد به بیش از ۳۷۰ هزار نفر خواهد رسید.

بیات در خصوص تداوم پرداخت تسهیلات در سال آینده، گفت: همکاری و همیاری بسیار خوبی را از طرف مدیران سازمان تأمین اجتماعی و بانک عامل در این زمینه شاهد هستیم و قطعاً در سال آینده هم به لحاظ افزایش سقف وام و هم تعداد سهمیه‌ها رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

چرا که با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی که بازنشستگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این وام‌ها می‌تواند تا حدودی برای این قشر راهگشا باشد.

برای مطالعه مشروح خبر اینجا کلیک کنید