با توجه به لیست ارائه شده در خصوص کشورهایی که بزرگسالان آن بیشترین خرید را از طریق سایت آمازون انجام داده‌اند، کشور هند در جایگاه نخست قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - مهسا نجاتی؛ 25 سال گذشته، جف بیزوس، نابغه کامپیوتر، آمازون را به عنوان یک کتاب‌فروشی آنلاین راه‌اندازی کرد. در ماه جولای 1995، اولین بسته تحویل داده شد و در اکتبر همان سال سایت آمازون به طور کامل به رسمیت شناخته شد. در حال حاضر نیز، آمازون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه کننده خدمات اینترنتی در سراسر جهان به شمار می‌رود.

در همین راستا، سایت آماری استاتیستا، یک نظرسنجی جهانی در میان مصرف‌کننگان انجام داده که بر اساس آن، کشورهایی که مردم آن بیشترین خرید را از طریق آمازون انجام داده‌اند، مشخص شده است. طبق این آمار، جایگاه نخست این لیست، با خرید 88 درصدی بزرگسالان از طریق این سایت طی 12 ماه گذشته، به هند تعلق گرفت. به دنبال آن، بریتانیا و ایالات متحده، هر دو با 86 درصد خرید بزرگسالان، در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

در نمودار ارائه شده، به ترتیب کشورهایی که بزرگسالان آن طی 12 ماه گذشته بیشترین خرید را از طریق آمازون انجام داده‌اند را مشاهده می‌کنید؛

photo_2019-07-07_17-07-42