۰ نفر

همراه با نزولی شدن قیمت اونس جهانی و دلار؛

سکه امامی ۱۰۰ هزارتومان ارزان شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبر: 629260
سکه امامی ۱۰۰ هزارتومان ارزان شد

به دنبال کاهش قیمت ۱۵ دلاری اونس جهانی و کاهش اندک قیمت دلار در معاملات امروز، قیمت انواع سکه در بازار طلا کاهش پیدا کرده است.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ امروز بازار اونس جهانی با کاهش ۱۵ دلاری به قیمت ۱۹۷۸ دلار و ۱۶ سنت رسید.. از طرف دیگر نیز نرخ دلار تحت تاثیر اخبار ضد و نقیض سیاسی که از مذاکرات به گوش می‌رسد، اندکی کاهش قیمت را تجربه کرده است. در نتیجه بازار طلا و سکه متاثر از این شرایط با کاهش قیمت انواع سکه روبرو بوده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۱۴۸ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۲۴۹ هزارتومان معامله می‌شد که در ادامه روند کاهشی روز گذشته کاهش قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۲۴۵ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۳۰۸هزارتومان، کاهشی در حدود ۶۰ هزار تومان را تجربه کرده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۵۲ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز دوشنبه، ۴ میلیون و۳۰۲ هزار تومان بود.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۸۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت  به روز گذشته آن کاهش قیمت ۲۰هزارتومانی را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۲۶۳ هزارتومان، نیم سکه، ۷۹۰ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۲۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۹۱ هزار تومان حباب دارد.