۰ نفر

با سرمایه کم صاحب کسب و کاری ملی شوید!

۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱:۲۱
کد خبر: 149619
با سرمایه کم صاحب کسب و کاری ملی شوید!

مهمترین مزیت این طرح آن است که از فروش قطعی برخوردار بوده و در آمدهای طرح قبل از فروش محقق می‌شود.

صنعت فناوری مالی یا فین تک صنعت پولساز و رو به رشدی است. در سالیان اخیر اکثر استارتاپ‌های ایجاد شده در دنیا در حوزه فناوری‌های مالی و شبکه های پرداخت هستند. در ایران نیز فضای بکری برای راه اندازی کسب و کارهای مبتنی بر فناوری مالی وجود دارد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین، فرصت سرمایه‌گذاری این نوبت نیز به همین موضوع اختصاص دارد. این طرح بگونه ای برنامه ریزی شده است که با حداقل سرمایه نیز می توانید صاحب درآمد باشید و به عنوان یک ایده کسب و کار با سرمایه کم معرفی می گردد.

معرفی طرح:

طرح حاضر یک پلتفرم واسط بین خریداران و فروشندگان بوده که خدمات اعتباری ارائه می نماید. این طرح در این ابعاد برای اولین بار در این سطح در کشور اجرا می‌شود و با توجه به نیاز بازار مالی کشور ، آینده درخشانی برای آن متصور می باشد. طرح فوق بصورت آنلاین و آفلاین اجرا شده و به عنوان یک کسب و کار اینترنتی قابل توسعه می باشد. در این طرح همه ذینفعان، انتفاع مالی داشته و همه برنده می باشند.

ریسک‌های سرمایه‌گذاری:

با توجه به مدل کسب و کار برنامه ریزی شده ریسک‌های این طرح کاملا مدیریت شده بوده و اجرای آن از نظر عملیاتی، مالی، پشتبانی و بازاریابی فاقد ریسک‌های غیر کنترل شده می باشند. مهمترین مزیت این طرح آن است که از فروش قطعی برخوردار بوده و در آمدهای طرح قبل از فروش محقق می‌شود.

سرمایه گذاری:

بر اساس محاسبات مدل مطلوب سرمایه‌گذاری این طرح به صورت سرمایه‌گذاری جمعی بوده که در آن هر فردی با هر میزان سرمایه می‌تواند سهامدار طرح شود و از سود خالص طرح که بین ۲۵ تا حداکثر ۵۰ درصد می باشد برخوردار گردد. با توجه به بررسی های متعددی که کارشناسان دریک آنلاین انجام داده‌اند طرح فاقد ریسک برنامه ریزی شده بوده و سودآوری آن قطعی می‌باشد. اصل سرمایه در این طرح مورد ضمانت می‌باشد.

مزیت های رقابتی:

  • همه افراد با هر میزان سرمایه ای می توانند در این طرح سرمایه گذاری نموده و از منافع مالی آن برخوردار شوند.

  • علاقمندان به راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم می توانند از این طریق کسب و کار شخصی خود را با هر میزان سرمایه راه اندازی نموده و ضمن دریافت سود حاصل از عملیات، بر سرمایه شخصی خویش نیز محافظت نمایند.

  • این کسب و کار به هیچگونه بازاریابی و تبلغات نیازی نداشته و از مشتریان آماده برخوردار می باشد.

  • این کسب و کار دارای فروش قطعی می باشد.

  • امکان ضرر اقتصادی و ازبین رفتن سرمایه در این طرح نزدیک به صفر می باشد.

بازگشت سرمایه :

سود آوری طرح بین ۲۵ تا ۵۰ درصد متغییر می‌باشد که با افزایش سرمایه میزان سود آوری کل طرح نیز افزایش یافته و به ۵۰ درصد نزدیک می‌شود. سود حاصل از سرمایه‌گذاری در پایان هر دوره عملیات در بازه‌های زمانی ۴ ماهه محقق می‌گردد.