۰ نفر

برترین‌های مسابقات مهارت‌های فروش مدیران خودرو معرفی شدند

۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۴۹
کد خبر: 263231
برترین‌های مسابقات مهارت‌های فروش مدیران خودرو معرفی شدند

مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات مهارت‌های فروش شرکت مدیران خودرو برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این مراسم از ٢٠ نماینده برتر فروش از میان ٣٠٠ شرکت کننده تقدیر شد.این رقابت ها از سال گذشته آغاز شده بود در سه مرحله متفاوت برگزار شد.

در این مراسم جواد اکبری، معاون فروش شرکت مدیران خودرو با تاکید بر اینکه مهارت های مربوط به فروش باید در چرخه عادت تبدیل به مهارت شود، تصریح کرد: باید در مراحل بالاتر برای صاحب امتیازهای نمایندگی ها نیز موضوعات فروش مطرح و موضوع کاملا باز شود تا تیم به صورت هماهنگ در همه جهات کار را پیش ببرد.

شو، قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو نیز با بیان اینکه در حال حاضر چری و ام وی ام در ردیف نخستین شرکت هایی قرار دارند که چنین دوره هایی را برگزار می کند، گفت: به طور قطع برگزاری چنین دوره هایی اهداف فروش را تسهیل می کند.

به گفته او دو شرکت چری و ام وی ام توجه ویژه ای به مشتری و موضوع فروش دارند به طوری که فروش از موضوعات مهم شرکت به شمار می رود.

شو با بیان اینکه به طور قطع مشتری از طریق نماینده فروش با محصول آشنا خواهد شد، اظهار کرد: بدون شک تحویل هریک خودرو نتیجه تلاش پرسنل فروش خواهد بود و برپایه این تلاش بوده که مدیران خودرو موفق به کسب جایگاه نخست در کسب رضایت مشتری شده است.

براساس این گزارش، ٥ نفر نخست این دوره ( آقایان دانیال میررحیمی، امید فخار، حسن صالحی، حامد طلاجوران و محمد شمس بابلی)به عنوان نماینده ایران برای شرکت در مسابقات نهایی راهی چین خواهند شد.