۰ نفر

بهترین گوشی‌های 4G زیر 800 هزار تومان

۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۰۱
کد خبر: 118245

در راهنمای خرید بهترین گوشی‌های ٤G بازار با قیمت زیر ۸۰۰‌ هزار تومان، تمامی قیمت‌ها از فروشگاه اینترنتی گوشی‌شاپ به‌روز شده‌اند؛

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شرق ، در فهرست اسفند سعی شده بهترین مدل‌های بازار در نظر گرفته شود؛ گرچه با کمی اختلاف می‌توانید نمونه‌های ضعیف‌تر یا قوی‌تری را پیدا کنید.

آنر ٤X هوآوی آنر۴ ایکس نسخه ارتقایافته‌ای از آنر۴ سی است که از یک نمایشگر ۵.۵اینچی با رزولوشن اچ‌دی، باتری سه‌هزار میلی‌آمپر ساعتی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای کرین ۶۲۰ تولید هوآوی با معماری ۶۴بیتی و دو گیگابایت رم بهره می‌برد و با توجه به طراحی و قیمت خود می‌تواند یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌ها باشد. قیمت این محصول ٦١٠‌ هزار تومان است.

پی ٨ لایت هوآوی استفاده از یک پردازنده ۶۴بیتی ساخت هوآوی در کنار دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی و سنسور دوربین ۱۳مگاپیکسلی سبب شده با توجه به نمایشگر پنج‌اینچی، پی۸‌لایت نیز مشخصاتی شبیه بسیاری از گوشی‌های میان‌رده داشته باشد. البته این گوشی از دو سیم‌کارت و شبکه پرسرعت نسل چهارم نیز پشتیبانی می‌کند و با قیمت ٦١٣‌ هزار تومان می‌تواند مناسب باشد.

گلکسی J٢ سامسونگ این گوشی از پردازنده اکسینوس ۳۴۷۵ سامسونگ بهره می‌برد که به لطف آن می‌توانید از اینترنت پرسرعت ۴‌جی لذت ببرید. یکی از مزایای این گوشی سیستم عامل اندروید ٥,١.١ است که تجربه‌ کاربری خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت این گوشی ٤٥٠‌ هزار تومان است.

دیزایر ٦٢٦ اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۲۶ با یک نمایشگر پنج‌اینچی، پردازنده‌ ۶۴بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ و سنسور دوربین ۱۳مگاپیکسلی با توجه به قیمت ٦٧٠‌هزارتومانی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. شاید حافظه کم‌ رم و ظرفیت کم‌ باتری آن را بتوان جزء نقاط ضعف این گوشی دانست.

لومیا XL LTE ٦٤٠ مایکروسافت ازجمله‌ مشخصات فنی این گوشی ‌هوشمند می‌توان به پردازنده‌ اسنپدراگون ۴۰۰ و همچنین دوربین ۱۳مگاپیکسلی به‌همراه فلاش ال‌ای‌دی اشاره کرد. حافظه داخلی لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال نیز هشت گیگابایت و از حافظه‌ رم یک‌گیگابایتی در آن استفاده شده است. قیمت این محصول ٨٠٠‌ هزار تومان است.

هوآوی G٦٢٠s این گوشی طراحی خوبی دارد و بهره‌گیری از یک پردازنده‌ ۶۴بیتی اسنپدراگون، سنسور دوربین هشت‌مگاپیکسلی، نمایشگر پنج‌اینچی اچ‌دی و پشتیبانی از شبکه اینترنت ۴جی را می‌توان از مهم‌ترین مزایای آن دانست. در مجموع با توجه به مشخصات فنی و قیمت ٣٨٥‌ هزار تومان می‌توان آن را یکی از بهترین انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه دانست.

اکسپریا C٤ سونی بهره‌گیری از یک پردازنده هشت‌هسته‌ای مدیاتک، دو گیگابایت رم، نمایشگر ۵.۵ اینچی فول‌اچ‌دی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی کمک می‌کند تا از این گوشی لذت ببرید. دوربین ۱۳ و پنج‌مگاپیکسلی اکسپریا سی۴ عملکرد خوبی دارد. گوشی‌ای که با قیمت ٧٠٠ و هشت ‌هزار تومان به فروش می‌رسد.

اکسپریا ‌ام ٤ آکوا سونی به لطف پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای و ۶۴بیتی، دو گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه‌ داخلی و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، نسبت به قیمت ٦٤٣‌هزارتومانی عملکردی فراتر از انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهد و طرفداران سونی می‌توانند روی اکسپریا ‌ام ۴ آکوا حساب ویژه‌ای باز کنند.

لومیا ٨٣٠ نوکیا لومیا ۸۳۰ را می‌توانیم یک گوشی دوربین‌محور بدانیم که با توجه به سبک طراحی، مشخصات فنی و قیمت جذابش، طرفداران خاص خودش را دارد. به اعتقاد بسیاری از کاربران با نصب بیلدهای جدید ویندوز ۱۰ موبایل روی لومیا ۸۳۰، عملکرد آن به‌مراتب بهتر شده است. قیمت این محصول ٧٨٣ ‌هزار تومان است.

K٣Note لنوو پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و نمایشگر فول‌اچ‌دی با توجه به دیگر مشخصات فنی، مشکلی را در اجرای دستورات شما ایجاد نمی‌کند. البته باید در آینده نزدیک منتظر معرفی کا۴ نوت‌لنوو باشیم. گوشی‌ای که با قیمت ٦٠٠ ‌هزار تومان به فروش می‌رسد.

ردمی نوت ٣ شیائومی این گوشی یکی از بهترین گزینه‌های محدوده‌ قیمتی ٨٠٠‌ هزار تومان است که به یک پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای قدرتمند از مدیاتک، نمایشگر فول‌اچ‌دی، رم سه‌گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی و یک باتری چهار هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و با توجه به قیمت این فبلت می‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.