۰ نفر

خبرنگار اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

غرفه در نمایشگاه‌های بهاره چند؟ +جزییات

۲ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۵۴
کد خبر: 177945
غرفه در نمایشگاه‌های بهاره چند؟ +جزییات

تهران از 11 اسفند تا 20 اسفند میزبان پنج نمایشگاه عرضه محصولات مصرفی کالاهای شب عید است و غرفه های این نمایشگاه‌ها برای کل دوره حدود 2.6 میلیون تا 3.6 میلیون تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هر ساله در تهران و برخی از شهرهای ایران نمایشگاه های عرضه ملزومات مورد مصرف ایام نوروز عرضه می شود. در سال جاری با وجود انتقادهای فراوانی که اصناف تهران نسبت به برگزاری این نمایشگاه داشتند و خواستار فروش مستقیم کالا در محل واحد صنفی شان بودند، در نهایت تصمیم بر این شد که این نمایشگاه ها به روال سال های گذشته در 5 نقطه از شهر تهران برگزار شود.

علی فاضلی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین ضمن تایید این خبر اعلام کرد برگزاری این نمایشگاه ها از روز 11 اسفند در تهران آغاز خواهد شد. وی اعلام کرد جزییات بیشتر در خصوص این نمایشگاه ها روز سه شنبه از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین یک مقام مسئول در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به اقتصاد آنلاین گفت: برگزاری نمایشگاه سراسری در مصلی تهران از روز 26 بهمن آغاز به کار کرده است و تنها این نمایشگاه تا روز 28 بهمن دایر خواهد بود و متقاضیان این نمایشگاه می توانند نسبت به سه دوره 10 روز جهت دریافت غرفه ثبت نام انجام دهند.

ثبت نام در نمایشگاه های بهاره سال 95 از طریق اتحادیه های اصناف امکان پذیر است. که البته مدیریت این موضوع با اتاق اصناف تهران است. اجاره غرفه در این نمایشگاه برای دوره 10 روزه مبلغ 2 میلیون و 600 هزار تا 3 میلیون و 600 هزارتومان است. متقاضیان می توانند با تماس با شماره 02185543225 نسبت به ثبت نام در این نمایشگاه اقدام کنند.

گفتنی است ثبت نام در نمایشگاه های فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و مصلی تهران نیاز به جواز کسب ندارد. اما شرکت در دو نمایشگاه حکیمیه و پارک ارم صرفا با ارائه مجوز اتحادیه امکان پذیر است و در پیگیری های خبرنگار اقتصاد آنلاین مشخص شد واحدهای صنفی شرکت کننده در این دو نمایشگاه مشخص شده است و علاقمندان به شرکت درنمایشگاه های بهاره صرفا می توانند در سه نمایشگاه دیگر شرکت کنند.

مکان و آدرس نمایشگاه های بهاره 96

غرب تهران: مجتمع تفریحی پارک ارم، واقع در اتوبان کرج، همجوار انتهای اتوبان شهید باکری

شرق تهران: مجتمع سازمان گوشت، واقع در حکیمیه تهرانپارس، خیابان استخر

مرکز تهران: مصلی تهران، واقع در خیابان شهید دکتر بهشتی، روبروی خیابان میرعماد

جنوب تهران: فرهنگسرای خاوران، واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد

جنوب تهران: بوستان بزرگ ولایت، واقع در انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان