۰ نفر

عضو هیأت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی خبر داد؛

پیش‌بینی انتقال 50هزار نفر از زوار اربعین با 8شرکت هواپیمایی

۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۴۳
کد خبر: 308984
پیش‌بینی انتقال 50هزار نفر از زوار اربعین با 8شرکت هواپیمایی

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، گفت: امسال 50 هزار نفر از زوار اربعین از طریق 7 ایرلاین داخلی و یک ایرلاین خارجی العراقیه از فرودگاه امام (ره) جابه‌جا می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی رستمی امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از ترمینال سلام اظهار داشت: پروژه عظیمی در حال انجام است و تلاش می‌کنیم خدمات CIP در ترمینال سلام ارائه شود، البته کار سخت است.

وی با اشاره به تلاش برای حذف گیت خروج گذرنامه در ترمینال سلام، گفت: آموزش گروه‌های مختلف برای این ترمینال آغاز شده است. اگر کارکنان همگی آمادگی کامل نداشته باشند، حتی قصور در یک بخش هم مشکل‌‌آفرین است.

رستمی اظهار داشت: پیش‌بینی کردیم پروازهای مسیرهای دور، مسیرهای آسیایی و اروپایی در ترمینال سلام پرواز داشته باشند؛ خدمات ترمینال سلام تأثیری در افزایش قیمت خدمات به ایرلاین‌ها و نرخ بلیط ندارد.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درباره جابه‌جایی زائران اربعین و اعزام زائران به عتبات عالیات،‌گفت: 7 شرکت هواپیمایی داخلی و یک ایرلاین خارجی (العراقیه) جابه‌جایی زوار اربعین را بر عهده دارند. 

رستمی با بیان اینکه بردینگ اختصاصی برای این کار در نظر گرفته‌ایم، گفت: حالا نیز برای پروازهای اربعین اختصاص یافته است؛ این پروازها از یکم آبان ماه آغاز می‌شود و تا 18 آبان ماه ادامه دارد. 

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پیش‌بینی کرد که امسال تعداد زوار اربعین نسبت به پارسال تغییری نداشته باشد. 

وی افزود: با این حال از ابتدای نوروز 97 تاکنون تعداد مسافران خارجی حدود 10 درصد کاهش یافته است.