۰ نفر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

بلیط اربعین تهران-نجف بالاتر از ۲.۲میلیون تخلف است

۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸
کد خبر: 305807
بلیط اربعین تهران-نجف بالاتر از ۲.۲میلیون تخلف است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قیمت بلیت پروازهای اربعین مسیر تهران - نجف بالاتر از ۲.۲ میلیون تومان تخلف است و زائران، بلیط پرواز‌ها را گران نخرند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،­ رضا جعفرزاده اظهارداشت: براساس توافقات صورت گرفتهِ​­­ مدیران عامل شرکتهای هواپیمایی، قیمت مسیر تهران - نجف - تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف، بغداد و بلعکس 2میلیون و 200 هزار تومان ­­و مشهد - نجف - مشهد 2دو میلیون و 800 هزار تومان ­تعیین شده است و فروش بلیط بالاتر از این ارقام خلاف است .

وی گفت : با توجه به تعیین قیمت بلیط شهرهای عراق زائران دقت کنند و بلیطها را گران نخرند.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی باید از سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه‌های مبدأ و همچنین فرودگاه‌های مقصد (نجف و بغداد) مجوزها را دریافت ­­و سپس به فروش بلیت اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه همچنین نرخ بلیت یکطرفه تهران ـ نجف یک میلیون و 100 هزار تومان و یک‌طرفه مشهد ـ نجف یک میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است، تصریح کرد: اگرچه نرخ بلیت پروازهای خارجی آزاد است، اما در راستای جلوگیری از هرگونه سودجویی، این نرخ‌ها اعلام و مدت زمان آن از دوم‌ تا دوازدهم آبان‌ماه اعمال خواهد بود.

سخنگوی­ سازمان هواپیمایی کشوری به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: هرگونه تخلفی را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری­ به نشانی­www.cao.ir­­ ارسال کنند.