۰ نفر

مدیرعامل ایران ایر:

به زودی هواپیماهای جدید ATR در فرودگاه پیام پرواز می‌کنند

۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۳۳
کد خبر: 301478
به زودی هواپیماهای جدید ATR در فرودگاه پیام پرواز می‌کنند

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از فرودگاه بین المللی پیام، تلاش مدیران این مجموعه را تحسین و تاکید کرد: در آینده نزدیک هواپیماهای مسافربری به روز و جدیدی در فرودگاه پیام پرواز خواهند کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، فرزانه شرفبافی امروز با بازدید از فرودگاه پیام در جمع خبرنگاران گفت: در طول یک سال اخیر کارهای شگرفی در فرودگاه بین المللی پیام انجام شده که تلاش مدیران و کارکنان این فرودگاه قابل تحسین است.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف ما برقراری پروازهای مسافری در فرودگاه بین المللی پیام است که قطعا از آن استقبال زیادی خواهد شد. از طرفی این امر منتج به کاهش ترافیک فرودگاه های دیگر نیز می شود که در کل اثر مثبتی در عملیات حمل و نقل هوایی کشور خواهد داشت.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با جلسه مدیران فرودگاه پیام، اظهار داشت: امروز امکانات فرودگاه بین المللی پیام مورد بررسی قرار گرفت تا در اولین فرصت، پروازهای مسافری ایران ایر را در این فرودگاه برقرار کنیم. علاقمندیم که از هواپیماهای جدید و به روز ATR در این فرودگاه استفاده کنیم. 

شرفبافی بر حضور سایر شرکت های هواپیمایی کشور در فرودگاه پیام تاکید و تصریح کرد که پشتیبانی پرواز سایر شرکت های هواپیمایی را نیز در دستورکار قرار خواهیم داد.