۰ نفر

اسکان تابستانی فرهنگیان +جزئیات

۱ تیر ۱۳۹۷، ۹:۱۱
کد خبر: 280202
 اسکان تابستانی فرهنگیان +جزئیات

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش جزئیات اسکان تابستانی فرهنگیان را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، گودرز کریمی‌فر با بیان اینکه فعالیت پایگاه‌های تابستانی اخیرا و از هفته آخر خرداد شروع شده و تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد با ۴۹۵ پایگاه پذیرش پذیرای مسافران باشد.

وی افزود: ۳۴۵ مرکز رفاهی یا  خانه معلم در قالب ۱۴ هزار و ۵۰۰ تختخواب، ۵۰ پردیس دانشگاهی و ۳۰۰ اردوگاه تفریحی با سوئیت‌های مجهز و ۲۶۴۹ مدرسه ویژه و درجه یک در قالب ۲۳ هزار و ۹۶۰  کلاس ویژه و درجه یک برای اسکان تابستانی تدارک دیده شده است.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه در کنار مراکز رفاهی، ۲۰۷ تالار با ظرفیت ۶۳ هزار و  ۸۰۰ صندلی و  ۱۲۸ رستوران با ظرفیت ۲۳ هزار و ۳۰۰ صندلی با تعرفه خاص و تخفیف ویژه‌ فرهنگیان، پذیرای مهمانان سفرهای تابستانی هستند گفت: برای اسکان تابستانی بیش از  ۷۶۵۸  نیروی انسانی خدمات ارائه می‌کنند و پیش بینی ما این است که بین دو میلیون و ۷۰۰ هزار تا سه میلیون نفر در قالب هفت میلیون و ۸۰۰ هزار نفر روز را پذیرش کنیم.

کریمی‌فر ادامه داد: در سال جاری افزایش سطح خدمات رسانی، تجهیز وسایل سرمایشی و بهسازی و زیبا سازی پایگاه‌های اسکان، اطلاعرسانی با نصب بنرهای اسکان در مبادی شهرها، اتخاذ تدابیر امنیتی جهت حفظ و حراست از اموال مهمانان، راه اندازی کمیتههای نظارت، ایمنی ، بهداشت و فنی، برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های پذیرش جهت آشنایی با سنن و آداب استان ها را مورد توجه قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه تعرفه‌های اسکان را نسبت به سال گذشته حتی یک ریال افزایش ندادیم گفت: هدف ما اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان، ارتقای آرامش و تقویت و افزایش امیدزایی به جای امیدزدایی است و امسال همه مسافران همانند سال‌های گذشته تحت پوشش بیمه حوادث هستند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: سامانه WWW.ESKAN.MEDU.IR فعال است و فرهنگیان  و بازنشستگان می توانند به آن مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.