۰ نفر

سازمان بنادر عضو ستاد مرکزی خدمات سفر شد

۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۳۷
کد خبر: 279109
سازمان بنادر عضو ستاد مرکزی خدمات سفر شد

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از عضویت این سازمان در ستاد مرکزی خدمات سفر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وحید رحمتی اظهار کرد: در سی‌ و‌ دومین جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفرپس از ارایه گزارش سازمان بنادر و دریانوردی از نحوه برنامه ریزی، ارایه خدمات و اطلاع رسانی طرح نوروزی گردشگری دریایی در نوروز 97 این سازمان به عضویت ستاد مرکزی خدمات سفر درآمد.

وی تصریح کرد:یکی از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی حمایت از پروژه‌های گردشگری دریایی است که شامل بسته‌های دربرگیرنده تاسیسات، روبناها، تجهیزات و شناور‌های دریایی است که خوشبختانه در طرح نوروزی تسهیل سفر‌های دریایی و با توجه به تمهیدات و تدابیر در نظر گرفته شده و اطلاع رسانی مناسب به منظور اشاعه فرهنگ سفر و گردشگری دریایی، شاهد افزایش چشمگیر استقبال هموطنان عزیز در نوروز بودیم.

وی افزود: برای سفرهای دریایی نوروز  97 نصب و بهره برداری از 9 فروند اسکله شناور مخصوص گردشگری دریایی در هرمزگان در دستور کار قرار گرفت و با این اقدام گام مهمی در مقوله توسعه گردشگری دریایی برداشته شد.

به گفته وی، در ایام نوروز امسال 54 فروند شناور مسافری و رو- رو با ظرفیت 6 هزار و 293 صندلی و 65 فروند لندینگ کرافت با ظرفیت جابجایی 2800 در شهرستان‌های ساحلی و جزایر استان هرمزگان در تعطیلات نوروزی فعال بودند.