۰ نفر

۱۷محور اصلی گردشکری در تهران

۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۰۴
کد خبر: 260166
۱۷محور اصلی گردشکری در تهران

معاون گردشگری استان تهران گفت: با توجه به مشارکت شهرداری تهران برای گردشگران داخلی و خارجی روزانه 17 محور جاذبه گردشگری تعریف شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما، شهرام علیمحمدی  درباره برنامه های گردشگری افزود: سازمان گردشگری استان تهران امسال برنامه های متعددی را برای گردشگران داخلی و خارجی تدارک دیده است و مبحث تورهای تهران گردی با مشارکت شهرداری تهران با 17 محور اصلی در تهران از 2 تا 12 فروردین ادامه دارد.

وی ادامه داد: 17 محور گردشگری را در تهران تعریف کرده ایم که هر محور شامل چند جاذبه گردشگری است که تا به امروز با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده و از طریق سامانه ای که برای ثبت نام اعلام کرده ایم گردشگران می توانند از مقاصد گردشگری استفاده و بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: اتوبوس ویژه گردشگری برای سال 97 یکی از رویکردهای این سازمان است تا مردم شادی و نشاط بیشتری داشته باشند تحت عنوان کارناوال شادی است که ان شاء الله بتوانیم به گردشگران با موسیقی زنده اصیل ایرانی در داخل اتوبوس خدمات بدهیم و همزمان از مکان های تفریحی و تاریخی و جاذبه های خاص تهران هم دیدن کنند.

معاون گردشگری استان تهران درباره ویژه برنامه این ایام گفت: برنامه ویژه ای در 5 فروردین با عنوان شب موزه که با توجه به هماهنگی های لازم با موزه ملی ایران و آبگینه و سفالینه داشتیم از ساعت 19 الی 24 گردشگران می توانند به صورت رایگان از این دو موزه بازدید کنند و برنامه های جانبی را نیز در کنار آن خواهیم داشت.

وی افزود: مراسم آیینی و پذیرایی های سنتی را از گردشگران خواهیم داشت و اتوبوس هم در این روز مهمانان را از موزه ملی ایران به آبگینه و سفالینه جابجا خواهد کرد.