۰ نفر

بوتیکی از سفرهای جهانی

۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۱۲
کد خبر: 220333
بوتیکی از سفرهای جهانی

جدیدترین برنامه فروش جهانی هواپیمایی قطر دو روز دیگر تمدید شد تا مسافران بتوانند برای پروازهای اکونومی و بیزینس تا سقف 40درصد از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.

هواپیمایی قطر در جدیدترین برنامه خود مسافران را به برنامه‌ریزی برای سفر بعدی‌شان و بهره‌مند شدن از تخفیفات ویژه روی کلاس های اکونومی و بیزینس دعوت می‌کند. در این برنامه مسافران این فرصت را دارند تا 30 شهریور ماه امسال تا سقف 40 درصد تخفیف بگیرند، کلکسیون سفرهای خود را بسازند و تا 10 خرداد 1397 سفر کنند و 9 نفر شانس این را داشته باشند تا جایزه‌ای نفیس معادل یکسال پرواز رایگان شوند.

برای بهره‌مند شدن از این فرصت استثنایی کافی است مسافران با دفاتر هواپیمایی قطر یا آژانس‌های مسافرتی‌شان تماس بگیرند و یا کار راحت‌تر را انتخاب کرده و با مراجعه به سایت   qatarairways.com/ir  و با استفاده از کارت شتاب، بلیط خود را خریداری کنند.

مدیر ارشد بازرگانی هواپیمایی قطر، آقای اِهاب امین در مورد این برنامه فروش گفت: "باعث خوشحالیست که با تمدید کمپین فروش "بوتیکی از سفرهای جهانی" می‌توانیم به مسافرانمان در کلاس های اکونومی و بیزینس پیشنهادات استثنایی ارائه دهیم. این پشنهاد منحصربه فرد که شامل مقاصد هیجان‌انگیز و جدیدمان در سال 2017 شامل سارایوو (بوسنی)، چیانگ مای ( تایلند)، نیس (فرانسه) و کیف ( اوکراین) نیز می شود، این فرصت را به آنها می‌دهد تا 150 نقطه دنیا را با تخفیفی فوق‌العاده روی کابین های اکونومی و بیزینس تجربه کنند که جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است."

در این برنامه فروش، پیشنهادات هیجان‌انگیز روی محبوب‌ترین نقاط دنیا برای ایرانی‌ها در نظر گرفته شده است. نرخ‌های اکونومی به مونترال از تهران در کلاس‌های اکونومی و بیزینس از 687 و 2712 دلار، به سیدنی در کلاس اکونومی از 792 دلار، به واشنگتن از 784 دلار و به مادرید از 646 دلار آغاز می‌شود. شیراز و مشهد هم از این پیشنهاد مستثنی نیستند؛ نرخ‌های ما از شیراز به پوکت از 732 دلار و از مشهد به شانگهای در کلاس‌های اکونومی و بیزینس از 992 و 2135 دلار شروع می‌شوند.

علاوه بر این، در صورت خرید آنلاین، پیشنهادهای روزانه شامل ارتقاء افتخاری از کلاس اکونومی به کلاس بیزینس، 100,000 کیومایلز معادل 7 سفر رفت و برگشت دوحه تا دبی و یا 2 بلیط رفت و برگشت دوحه تا اروپا در کلاس بیزینس و 50,000 کیومایلز معادل 3 سفر رفت و برگشت دوحه تا دبی و یا یک بلیط رفت و برگشت دوحه تا اروپا در کلاس اکونومی، دو شب اقامت رایگان در هتل در دوحه برای دو نفر بزرگسال و بک بچه به همراه ترانسفر فرودگاهی اکونومی، عضویت طلایی باشگاه امتیازات با مجموعه‌ای از مزایا چون دسترسی به لانژ، Check-in کلاس درجه یک و عضویت نقره‌ای باشگاه مشتریان با مزایایی همچون دسترسی به لانژ، امکان استفاده از بار اضافه و واچر خرید از Duty Free فرودگاه بین‌المللی حمد خواهد بود.

گفتنی است به تازگی، شرکت هواپیمایی قطر از تازه‌ترین کلاس تجاری خود با عنوان QSuite در پروازهایش رونمایی کرده است. امکانات نوآورانه این کلاس تجاری، دستاورد‌ هواپیمایی قطر از تلاش‌هایش برای ارائه تجربه‌ای متفاوت از سفر است که با استانداردهای نوآورانه و جدیدی طراحی شده است؛ سوییتی با قابلیت تغییر شکل صندلی‌ها که به دو، سه یا چهار مسافر اجازه می‌دهد تا یک فضای شخصی‌سازی شده و خصوصی برای خود داشته باشند. این طرح بدیع و منحصربه‌فرد به‌نوعی چهره‌ی صنعت هواپیمایی و سفر با کلاس تجاری را متحول کرده‌است. در رونمایی از QSuite اولین تخت ‌خواب دونفره در سرویس‌های پرواز تجاری جهان هم رونمایی شده که نوآوری برجسته‌ دیگری است که توسط این شرکت برای مسافران به ارمغان آورده شده است.

شرکت هواپیمایی قطر پیش از این و در سال 2017 میلادی، در رده‌بندی مؤسسه‌ی جهانی اسکای‌ترکس در میان خطوط پروازی جهان مهمترین جوایز صنعت هواپیمایی را به خود اختصاص داد: بهترین خط هوایی سال، بهترین سالن کلاس درجه یک، بهترین کلاس تجاری و بهترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه. در عین حال فرودگاه حمد در رده‌بندی اسکای‌ترکس برای فرودگاه‌های جهان در سال 2016، رتبه ششم دنیا را کسب کرد و بهترین فرودگاه خاورمیانه لقب گرفت.