۰ نفر

رییس جامعه هتلداران کیش در گفت و گو با اقتصاد آنلاین؛

مدیر هتل ارم کیش به تعهداتش عمل نکرد/ تصمیم نهایی با کمیسیون گردشگری جزیره کیش است

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷
کد خبر: 192732
مدیر هتل ارم کیش به تعهداتش عمل نکرد/ تصمیم نهایی با کمیسیون گردشگری جزیره کیش است

رییس جامعه هتلداران کیش گفت: به رغم تعهدی که در خصوص بازسازی هتل ارم کیش به معاونت گردشگری داده شد، مدیرعامل این هتل به تعهدات خود عمل نکرده است و این هتل همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 مسیح اله صفا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره آخرین وضعیت هتل ارم کیش و تخلف‌های صورت گرفته در این هتل گفت: در سال گذشته به دلیل شکایت ها و نارضایتی های مردم از این هتل، معاونت گردشگری و نظارت،جامعه هتلداران و همچنین بهداشت، پس از بازدید از این هتل تعدادی از اتاق ها را پلمب کردند و بنا شد که هتل بازسازی شود.

وی ادامه داد:در آن زمان مسوولان هتل ارم بازسازی مختصری انجام داده و وعده دادند که پس از تعطیلات نوروز و از 17 فروردین ماه تا پایان خرداد همه نواقص هتل را برطرف کنند، اما از 17 فروردین به بعد شاهد عملی شدن این تعهد نبودیم و هتل به کار خود ادامه داد، به همین دلیل مدیریت نظارت بر خدمات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش که متولی آن سازمان منطقه آزاد کیش است، شدیدا پیگیر است که هتل ارم مشکلاتش را برطرف کرده و بازسازی شود.

رییس جامعه هتلداران کیش تاکید کرد:هتل ارم کیش،بدون توجه به وعده‌ای که پیش‌تر داده بود همچنان در حال فعالیت است.

 وی با اشاره به اینکه هتل ارم کیش در رهن بانک پارسیان بوده است، اضافه کرد: از نظر حقوقی وکلا اعلام می‌کنند نمی‌توان ملکی را که در رهن بانک است سند قطعی زد اما ظاهرا بانک پارسیان بر اساس ضوابط و یا تبصره هتل را به نام خود کرده است، این در حالی است که ما هنوز سند جدید را ندیده‌ایم و  اگر مالک هتل ارم است باید از نظر حقوقی این موضوع را پیگیری کند.

رییس جامعه هتلداران کیش در پایان تصریح کرد:در حال حاضر گزارش جامعی در حال تهیه است تا در روز دوشنبه که کمیسیونی متشکل از 21 نفردر این زمینه تشکیل می‌شود بررسی و تصمیم‌گیری در مورد این هتل صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، مسیح اله صفا، طی تماسی با  اقتصاد آنلاین اعلام کرد که پیش از این هیچ گونه اظهار نظری در زمینه وجود تخلف، تبانی و تطمیع در دستگاه‌های نظارتی و بهداشتی در مورد پرونده هتل ارم، نکرده است.