۰ نفر

۹ نکته برای حل مشکل زبان در سفر خارجی

۲۱ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۵
کد خبر: 169886
۹ نکته برای حل مشکل زبان در سفر خارجی

ما برای آشنا شدن با ناشناخته‌ها سفر می‌کنیم و بعد از مسئله تضادهای فرهنگی، دومین مسئله، ندانستن زبان مقصد است که ممکن است شما را کمی در سفر اذیت کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از توریسم آنلاین،  در ادامه ۹ نکته برای حل مشکل زبان در سفر می‌خوانید:
 
۱: حداقل ۱۰ کلمه عمومی یاد بگیرید و بدانید که چقدر کارتان را راه می‌اندازد.کلماتی مانند: “سلام”، “خداحافظ”، “متشکرم”، “سرویس بهداشتی کجاست؟”

۲: داشتن یک اپلیکشن مترجم بر روی تلفن همراه مخصوصا هنگامی که ساکنان مقصد به زبان انگلیسی هم تسلط ندارند بسیار کارساز است.

۳: استفاده از حرکات دست می‌تواند تاحدودی به ارتباط برقرار کردن شما با مردم کمک کند.(توجه: کمی مطالعه کمک می‌کند تا حرکات دست نامناسب و توهین آمیز مقصد را شناخته و انجام ندهید! )

۴ : استفاده از حالات چهره هم ارتباطات کوتاه شما را راه می‌اندازد.

۵: برای گشتن در شهر ممکن است قادر نباشید تابلوها را بخوانید پس با استفاده از “وای فای” فرودگاه نقشه‌های لازم به زبان خودتان را دانلود کنید.

۶: برای رهایی از مواقعی که به طور ناآگاهانه کار نادرستی را انجام دادید، با آشنایی و آگاهی از قوانین مرسوم، مودبانه حسن نیت خود را نشان دهید.

۷: آشنا شدن با افرادی که پذیرای شما در سفر هستند مانند خدمه هتل که اغلب به زبان انگلیسی تسلط دارند می‌تواند کار شما را راه بیاندازد.

۸: جزییات مربوط به هتل و اطلاعات مورد نیاز را به زبان مقصد قبل از سفر تهیه و همراه داشته باشید.

۹: صبور باشید و دستپاچه نشوید.به محض رسیدن به یک کشور خارجی خوب بشنوید و ببینید.آرامش شما باعث می‌شود که افراد بومی نیز بهتر به شما کمک کنند.