۰ نفر

اقتصاد آنلاین خبر می‌دهد:

آغاز تغییرات مدیریتی در سازمان دامپزشکی کشور

۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲
کد خبر: 227257
آغاز تغییرات مدیریتی در سازمان دامپزشکی کشور

رئیس جدید سازمان دامپزشکی اولین تغییرات در سازمان دامپزشکی با تغییر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور و معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور کلید زد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، علیرضا رفیعی پور طی چند حکم جداگانه مهندس محمدرضا مومنی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، دکتر علی‌صفر ماکنعلی به سمت معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور و دکتر قاسم رضائیان‌زاده به سمت معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

گفتنی است؛ مهندس محمدرضا مومنی پیش از این مدیرکل اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی بوده و در کارنامه  خود سمت های معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی، معاون مدیرکل اقتصادی استان خراسان جنوبی و بخشدار مرکزی شهرستان طبس را دارد. همچنین ، دکتر علی‌صفر ماکنعلی متخصص اپیدمیولوژی بیماری های قابل انتقال است و پیش از این، مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور بوده است ، از دیگر سمت های وی می توان به مشاور بین المللی سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد (FAO) برای کنترل بیماری های فرامرزی، مشاور اتحادیه اروپا برای برنامه های توسعه دام و مشاور معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور اشاره کرد. دکتر قاسم رضائیان زاده نیز پیش از این معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور بوده است و از دیگر سمت های وی می توان به مدیرکل دامپزشکی استان فارس اشاره کرد.