۰ نفر

عرضه گوشت میش وارداتی ٤٠درصد پایین‌تر از گوسفند

۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۹
کد خبر: 225583
عرضه گوشت میش وارداتی ٤٠درصد پایین‌تر از گوسفند

کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات و کمیته نظارت و بازرسی کارگروه تنظیم بازار به منظور کنترل قیمت بازار گوشت، قیمت گوشت میش وارداتی را 40درصد پایین تر از قیمت گوشت گوسفند وارداتی مصوب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین  به نقل از ایرنا، درپنجمین نشست مشترک کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات و کمیته نظارت و بازرسی کارگروه تنظیم بازار در سال ٩٦ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، فرماندار تهران، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران مطرح شد.

همچنین در این نشست درباره تداوم طرح گوشت تنظیم بازار و تک نرخی و عرضه گوشت در فروشگاه های زنجیره ای موافقت شد و در مورد گوشت های میش وارداتی این کمیسیون تصمیم گرفت تا این نوع گوشت ٤٠ درصد پایین تر از قیمت گوشت گوسفند وارداتی عرضه شود زیرا که براساس قانون، واردکنندگان نباید گوشت میش وارد کنند.

براساس مصوبه این کمیسیون قرار شد تا همه شرکت های واردکننده متخلف که در یک ماه اخیر به جای گوشت گوسفند، گوشت میش وارد کردند، برای اعمال قانون به تعزیرات معرفی شوند و گوشت میش وارداتی با هماهنگی تعزیرات تحویل دامپزشکی و وارد شبکه توزیع شود.

پنجمین نشست مشترک کمیسیون هماهنگی امورتعزیرات و کمیته نظارت و بازرسی کارگروه تنظیم بازار درسال ٩٦ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، فرماندار تهران، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، نمایندگانی از سازمان دامپزشکی، سازمان پشتیبانی امور دام، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کارشناسان بهداشت و نمایندگان اتحادیه ها در استانداری تهران برگزار شد.