۰ نفر

آخرین قیمت پارکت چوبی و محصولات کشاورزی

۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲
کد خبر: 219700
آخرین قیمت پارکت چوبی و محصولات کشاورزی

شرکت پارس آرای کوهستان به صورت گسترده و تخصصی در دو صنعت مختلف کشاورزی و چوب فعالیت می نماید که در هر زمینه از فعالیت های خود با مطالعات کارشناسانه میزان نیاز بازار و درخواست مشتریان را در کشور عزیزمان ایران بررسی نموده و در راستای اقتصاد مقاومتی و بهینه سازی مصرف از معتبرترین و اقتصادی ترین برند ها جهت عرضه محصولات متنوع و کارآمد در هر دو زمینه فعالیت خویش استفاده می نماید.

در زمینه چوب با توجه به اقلیم و وضعیت جنگل های کشور و امکان عدم بهره برداری از چوب های داخلی با ارائه ی محصولات درجه یک دنیا سهم کوچکی از بازار را در دست گرفته است . تولید و خدمات محصولات مختلف، رضایت مشتریان این عرصه را به صورت فوق العاده ای جلب نموده است به طوری که در زمینه چوب نمای ساختمان اکثریت معماران، کارشناسان و آرشیتکت های معتبر با این شرکت فعالیت مستمری دارند علاوه بر این در صنعت مبلمان شهری همگام با فناوری های روز دنیا اقدام به تولید محصولات با کیفیتی نموده است که به زودی سهمی از بازار این بخش را به خود اختصاص خواهد داد.

اما در زمینه ماشین آلات و ادوات کشاورزی نیاز بیشتری احساس می گردد صنعت کشاورزی علی رغم پیشینه ی دیرینه ای که در این کشور دارد از پیشرفت قابل توجه ای برخوردار نیست، این نیاز پارس آرای کوهستان را مجاب نمود تا با برندی جدید با عنوان کوهستان در زمینه ماشین آلات کشاورزی و خدمات آن در سراسر ایران پا به عرصه ی این بازار بگذارد.

به گزارش ویرلن؛ کیفیت محصولات وارد شده به تایید تمام سازمان ها و ارگان های ذی ربط رسیده و از این حیث مجموعه کوهستان را جز معتبرترین برند های داخلی می شناسند و این شرکت با ایجاد نمایندگی های گسترده در تمامی نقاط استراتژیک کشاورزی و باغداری ایران پوشش خوبی را در سطح کشور ایجاد نموده است مهم ترین شاخصه ی عرضه محصول کوهستان مینی تراکتور های دانگ فنگ و انواع تیلر های پرقدرت و کارا و سایر ادوات کشاورزی شامل دیسک، شخم زن، سم پاش، روتاری و ... در کلیه زمینه های کشاورزی و باغداری می باشد . در بازار رقابتی فروش این محصولات نیز شرکت کوهستان با قیمت بسیار مناسب در رقابت با سایر شرکت ها می باشد .

تاریخچه تراکتور

در گذشته کارهای مزرعه به وسیله دستگاه قدرت نیمه ثابت (کابل برق) انجام می شد که از تسمه فلکه آن، برای خردکردن و سایر کارهای درجا استفاده می شد بعدها با اختراع موتور بخار توسط جیمز وات توان مورد نیاز تراکتور ها تامین شد که به مقادیر بالایی آب و زغال سنگ نیاز داشت .تراکتورهای اولیه برای شخم زدن، بکار می رفت وکشش زیادی داشتند ولی سرعت حرکت و بازده قدرتی آن ها کم بود. قدم بعدی در ساخت تراکتورها، ارتفاع زیاد از سطح زمین بود. که این موضوع اسب ها را از آخرین کاری که در مزرعه انجام می دادند آزاد ساخت.

 امروزه تراکتورهای کشاورزی دارای انواع گوناگونی می‌باشند. تراکتور های دانگ فنگ که توسط شرکت پارس آرای عرضه می شود از تولیدات جدید کارخانه دانگ فنگ می باشد کلیه ماشین آلات کشاورزی این شرکت دارای استاندارد CE اروپا می باشد تراکتور های دانگ فنگ عرضه شده توسط شرکت کوهستان با قدرت موتور 25 و 40 قوه اسب موجود می باشد این تراکتور ها رامی توان هم در زمین های زراعی و هم در مزارع برنج استفاده کرد .

چگونه تراکتوری با قیمت مناسب انتخاب کنیم ؟

پیشرفت تکنولوژی در امر کشاورزی به سرعت مشکلات و گرفتاری های کشاورزان را کمرنگ تر خواهد کرد در این راستا شرکت های تولید کننده ماشین آلات و ادوات کشاورزی گوی رقابت را در کیفیت و ارزان بودن کالا از یکدیگر می ربایند همیشه قیمت پایین دال بر بهتر بودن کالا نیست بلکه کشاورزان و باغداران در خرید تراکتور باید به کیفیت بالای محصول توجه ویژه ای داشته باشند باتوجه به بضاعت کشاورزان قیمت تراکتور جزو کلیدی ترین فرآیندهای خرید محسوب می گردد اما همان طور که اشاره گردید امروزه کیفیت ماشین آلات کشاورزی سهم خرید بازار را تعیین می نماید.

اگر ماشین آلاتی با کیفیت نازل و با تبلیغات گسترده به بازار ارائه گردد پس از مدت کوتاهی به علت نامطلوب بودن کالا به صورت اتوماتیک از چرخه خرید بازار حذف می گردد بنابراین در خرید ماشین آلات کشاورزی نظیر تراکتور، تیلر و سایر ادوات کشاورزی علاوه بر قیمت کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت است . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت محصولات کشاورزی با واحد فروش این بخش تماس حاصل نمایید یا به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

2

پارکت های پارس آرای کوهستان

پارکت چوبی، کفپوشی منحصر به فرد می باشد که از چوب  طبیعی ساخته می شود و در طرح ها و رنگ های متنوع و خاص موجود می باشد که می توانند به هر مکانی که در آن قرار می گیرند اعتبار ببخشند. چوب های گوناگونی برای چوب رویه پارکت وجود دارند که می توان از میان آن ها  به بلوط، افرا و راش و ... اشاره کرد، که بنا به سلیقه هر شخص انتخاب می شود. علاوه بر قیمت پارکت چوبی، رنگ متنوع و طرح چند لایه یا موزاییکی دست خریداران را در انتخاب باز می گذارد. شرکت بوئن آلمان و باورک سوئیس با ارائه محصولات فوق از بهترین تولید کنندگان پارکت چوبی در دنیا محسوب می شود که نمایندگی فروش این دو کمپانی در اختیار پارس آرای کوهستان می باشد . قیمت پارکت چوبی بوئن آلمان که توسط شرکت پارس آرای کوهستان عرضه می شود از € 20 تا €130 به ازای هر متر مربع می باشد که قیمتی بسیار رقابتی در مقایسه با دیگر رقبای فعال در این عرصه می باشد.

چگونه می توان کفپوش مناسب را برگزید؟

برای انتخاب کفپوش مناسب باید دوام، زیبایی، کیفیت، روش نگهداری و تعمیر محصول در نظر گرفته شود پارکت چوبی دوام بالایی دارد به نسبت دیگر متریال ها ظاهری زیبا و طبیعی تر دارد و به سادگی با سمباده زدن و پرداخت کردن قابل بازیابی است. به دلیل کیفیت بالا دوام بیشتری دارد همواره مدت زمان طولانی تری کار می کند. استفاده از پارکت چوبی در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری به ارزش ساختمان می افزاید. دلیل جذابیت این محصول علاوه بر ظاهر زیبا نصب بسیار آسان آن می باشد. شما می توانید از پارکت چوبی به عنوان یک کف شناور استفاده کنید و آن را روی کفپوش فعلی خود قرار دهید. گذاشتن پارکت چوبی بسیار آسان است و کافی است بر اساس الگوی درست آن ها را کنار هم بگذارید و به سطح زیرین چسب بزنید. اگر قصد دارید از پارکت هایی با پانل ارزان قیمت استفاده کنید کافی است زبانه ها و شیارها را هماهنگ کنید تا کاملا به هم بچسبند. اما توصیه می گردد برای زیبایی و استحکام بیشتر با متخصصین نصب شرکت پارس آرای تماس حاصل نمایید.

3

استفاده از پارکت در ساختمان هایی که گرمایش از کف دارند مناسب است؟

تجربه ثابت کرده که دمای اتاق هایی که گرمایش از کف دارند به طور کلی با ثبات تر از اتاق هایی است که رادیاتور دارند  و در ساختمان هایی که گرمایش از کف دارند می توان از پارکت چوبی استفاده کرد و بسیار هم مقرون به صرفه می باشد.