۰ نفر

فروشندگان لبنیات سنتی شناسنامه‌دار می‌شوند

۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۲
کد خبر: 309492
فروشندگان لبنیات سنتی شناسنامه‌دار می‌شوند

رئیس اتحادیه لبنیات تهران گفت: برای اینکه برخورد سلیقه ای با واحد های صنفی تحت نظارت این اتحادیه صورت نگیرد و به آنها اتهام وارد نشود، صنوف این بخش شناسنامه‌دار می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران امروز در همایش غذای سالم و لبنیات سالم اظهار کرد: اتحادیه لبنیات ما  یکی از مهم ترین و اثر گذارترین اتحادیه های کشور است زیرا به طور مستقیم با موضوع سلامت مردم برخورد دارند و در صورتی که اعضای آن کوچکترین خطایی انجام دهند آسیب جدی به سلامت مردم وارد می شود.

وی افزود: تلاش های همکاران ما در این اتحادیه نشان می دهد که مسئولین این بخش تا به امروز موفق بوده اند و آن اطمینان لازم توسط عرضه کنندگان میان مردم ایجاد شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران خطاب به نمایندگان وزارت بهداشت که در این جلسه حاضر بودند گفت: پیشنهاد می شود به ایجاد دفتر بهداشت در اتاق اصناف تهران توجه داشته باشند تا بعد از کارشناسی های لازم به یک نتیجه دست یابیم.

وی افزود: در اتاق اصناف اکنون حوزه بهداشت داریم و مدارکی را برای صدور پروانه های کسب با هماهنگی ارگان های دیگر صادر می کنیم.

نوده فراهانی همچنین گفت: توزیع کنندگان شیر خام در تهران با توجه به فساد پذیر بودن کالای آنها با مشکل ورود به محدوده طرح ترافیک مواجه اند که امیدواریم پلیش به این موضوع توجه کند.

فروشندگان لبنیات سنتی شناسنامه دار می شوند

بنابراین گزارش، رجبی رئیس اتحادیه لبنیات نیز در این مراسم گفت: برای اینکه برخورد سلیقه ای با واحدهای صنفی تحت نظارت این اتحادیه صورت نگیرد و به آنها اتهام وارد نشود صنوف این بخش شناسنامه‌دار می‌شوند.