۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصاد‌آنلاین مطرح شد:

آغاز روند نزولی قیمت گوشت گوسفندی در بازار/ گوشت گرم از ابتدای هفته 3هزار تومان ارزان شد

۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴
کد خبر: 306533
آغاز روند نزولی قیمت گوشت گوسفندی در بازار/ گوشت گرم از ابتدای هفته 3هزار تومان ارزان شد

رییس شورای تامین دام کشور گفت: افزایش عرضه دام زنده در میادین و واردات حجم بالای گوشت گرم و گوشت منجد گوسفندی قیمت ها را در بازار نزولی کرد.

اقتصاد آنلاین - سپیده قاسمی؛ منصور پوریان در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با بیان اینکه از ابتدای هفته قیمت هر کیلوگرم لاشه گرم داخلی 3 هزار تومان کاهش داشته است، اظهار کرد: اواخر هفته گذشته هر کیلوگرم لاشه گرم داخلی  گوسفندی 58 هزار تومان عرضه می شد که از ابتدای هفته با کاهش 3 هزار تومانی به 55 هزار تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود در روزهای آینده با ادامه عرضه دام زنده در میادین توسط دامداران قیمت لاشه داخلی روند نزولی خود را ادامه دهد.

پوریان قیمت 49 تا 50 هزار تومان برای هر کیلوگرم لاشه گرم گوسفندی را برای هفته آینده پیش بینی کرد.

وی قیمت روز عرضه هر کیلوگرم دام زنده در میادین را 22 تا 23 هزار تومان عنوان کرد و افزود: قیمت عرضه هر کیلوگرم دام زنده به 21 هزار تومان کاهش خواهد یافت.

پوریان قیمت منطقی هر کیلوگرم دام زنده را 19 تا 20 هزارتومان دانست.

رئیس شورای تامین دام کشور همچنین قیمت منطقی لاشه گرم با دنبه را 42 تا 43 هزار تومان و بدون دنبه را 45 تا 46 هزارتومان عنوان کرد.

پوریان در پایان با بیان اینکه ممنوعیت صادرات دام زنده، قاچاق را از مناطق مرزی افزایش داده است بار دیگر بر لزوم رفع این ممنوعیت تاکید کرد.