۰ نفر

راه ساده برای کارآفرینی زنان خانه دار

۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۶:۰۸
کد خبر: 264524
راه ساده برای کارآفرینی زنان خانه دار

کارآفرینی و خود اشتغالی یکی از راهکارهای مناسب برای کسب درآمد است. اما در بسیاری از موارد نیازمند صرف هزینه و زمان بسیار زیاد برای تهیه لوازم و دانش و مهارت مورد نیاز برای شروع کسب و کار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کسب و کار، کارآفرینی و خود اشتغالی یکی از راهکارهای مناسب برای کسب درآمد است. اما در بسیاری از موارد نیازمند صرف هزینه و زمان بسیار زیاد برای تهیه لوازم و دانش و مهارت مورد نیاز برای شروع کسب و کار است.

به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال روش آسان و کم هزینه تر برای کارآفرینی هستند به طوری که با صرف هزینه کمتر سود بیشتری را کسب کنند. زنان خانه دار نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با توجه به وقتی که در خانه دارند می‌توانند برای خود اشتغال ایجاد کرده و درآمد کسب کنند. یکی از روش‌هایی که به نظر می‌رسد برای زنان خانه دار بسیار مناسب باشد، جوجه کشی از انواع پرندگان است که نه نیازمند سرمایه زیاد است و نه وقت و فضای زیاد. حتی می‌توان در پارکینگ یا حیاط خونه هم به پرورش و جوجه کشی از این پرندگان پرداخت در ادامه با ما همراه باشید تا شما رو بیشتر با این صنعت پرسود آشنا کنم.

جوجه‌های پرندگانی مانند کاسکو، مرغ مینا، مرغ عشق، عروس هندی و طوطی نسبت به تخم آنها بسیار گران‌تر است و همین باعث سود بیشتر جوجه درآوری آنها می‌شود. اگر شما هم جز زنان خانه دار هستید می‌توانید با خرید یک دستگاه جوجه کشی خانگی در منزل جوجه کشی کنید. برای استفاده از دستگاه جوجه کشی خانگی نیاز به فضای زیادی ندارید و در هر قسمت از منزل که بخواهید می‌توانید این دستگاه را قرار دهید. همچنین نیازی به سرمایه زیاد برای تهیه دستگاه ندارید زیرا دستگاه‌های جوجه کشی با قیمت بسیار مناسب و معقولی در بازار به فروش می رسند. اگر هم دانش کافی در زمنیه جوجه کشی ندارید و از لحاظ فنی دچار ضعف هستید باز هم جای نگرانی نیست زیرا دستگاه‌های تمام اتوماتیک نیز در بازار وجود دارند که کل فرایند جوجه کشی را بدون نیاز به دخالت کاربر انجام می‌دهند.

تهیه دستگاه جوجه کشی و تخم‌های نطفه دار

برای تهیه دستگاه جوجه کشی خانگی ارزان می‌توانید به فروشندگان لوازم مرغداری و یا سایت‌های اصلی کارخانه‌های تولیدی این دستگاه‌ها مراجعه کنید. در صورت خرید از سایت‌های اینترنتی حتماً توجه کنید که سایت مربوطه نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی داشته باشد و تصاویر مجوزهای لازم را بر روی سایت قرار دهد.

دستگاهی که می خرید باید استانداردهای لازم را داشته و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. توجه داشته باشید که ماشین‌های جوجه کشی خانگی به روز دنیا از سیستم چرخش ۳۶۰ درجه‌ای تخم‌ها استفاده می‌کنند. همچنین دستگاه‌هایی که مجهز به شانه‌های همه کاره و قابل تنظیم هستند از ارجحیت برخوردارند زیرا برای جوجه کشی انواع مختلف پرندگان نیازی به تهیه شانه‌های با اندازه متفاوت وجود ندارد. علاوه بر این دستگاهی که ستر و هچر همزمان دارد بهتر است زیرا می‌توانید در حین جوجه کشی تخم‌های جدیدی را وارد دستگاه کنید. در بین نمونه‌های داخلی دستگاه‌های ایزی باتور ۵ و ۶ گروه صنعتی اسکندری ویژگی‌های اشاره شده را دارد و با داشتن سایر ویژگی‌های منحصر به فرد مانند استفاده از سنسور کالیبره شده در سوئیس و موتور انحصاری EIG ساخت مالزی بازدهی بالایی را دارد.

تخم‌های نطفه دار پرندگان را به هیچ عنوان از فاصله دور و یا از سایت‌های اینترنتی نخرید زیرا امکان از بین رفتن تخم‌ها در زمان حمل و نقل وجود دارد. علاوه بر این تجربه نشان داده است که اکثر سایت‌های فروشنده تخم‌های نطفه دار کلاهبردار هستند و تخم‌های خریداری شده را ارسال نمی‌کنند و یا تخم‌های سایر پرندگان را به مشتری ارسال می‌کنند. تخم‌ها را از کسانی که پرندگان مورد نظر را پرورش می‌دهند بخرید و حتماً در هنگام خرید محل نگهداری پرنده‌ها را بازدید کنید.

فروش جوجه‌ها در بازار

همانطور که اشاره شد جوجه‌های پرندگان زینتی در بازار قیمت بسیار بیشتری نسبت به تخم‌های نطفه دار این پرندگان دارند و زنان خانه دار با جوجه کشی این پرندگان در داخل خانه می‌توانند سود زیادی کسب کنند. اطلاعات مربوط به قیمت‌های به روز این پرندگان را می‌توانید با مراجعه به پرنده فروشان کسب کنید. جوجه‌ها را می‌توانید به راحتی در بازار آزاد به خریداران بفروشید.

سخن آخر

اگر شما هم خانه دار هستید، می‌توانید با تهیه یک دستگاه جوجه کشی خانگی کسب درآمد کنید. جوجه کشی پرندگان گران قیمت مانند پرندگان زینتی که قیمت بالایی دارند به سرمایه زیادی نیاز ندارد. قیمت دستگاه‌های جوجه کشی خانگی با کیفیت مناسب در بازار کمتر از یک میلیون تومان است و به راحتی با مراجعه به فروشندگان لوازم مرغداری و یا سایت‌های اینترنتی کارخانه‌های سازنده دستگاه‌ها می‌توانید آنها را خریداری کنید. همان طور که اشاره شد دستگاهی را خریداری کنید که مطابق استانداردهای به روز دنیا بوده و کیفیت مناسبی داشته باشد زیرا استفاده از دستگاه‌های بی کیفیت مانند دستگاه‌های بدنه فلزی که راندمان پایینی دارند منجر به تلف شدن تخم‌ها شده و ضرر مالی را در پی خواهد داشت.

تخم‌های نطفه دار را حتماً از پرورش دهندگان پرندگان بخرید و قبل از خرید محل پرورش پرندگان را به صورت حضوری بازدید کنید. جوجه‌های حاصل از جوجه کشی را می‌توانید در بازار آزاد به قیمت بسیار مناسبی بفروشید.