۰ نفر

۵ شرکت فناوری با بیشترین حقوق کارآموزی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۰۲
کد خبر: 193502
۵ شرکت فناوری با بیشترین حقوق کارآموزی

امسال غول‌های شبکه‌های اجتماعی یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه پذیرش کارآموزان بوده‌اند.

به گزارش یونیورسیتی هرالد، کارآموزی یک پتانسیل بالقوه در زمینه شغلی هنگام اشتغال به تحصیل و بعد از فارغ‌التحصیلی است و امروزه شرکت‌های فناوری از آن به عنوان یک راهکار کارآمد در زمینه جذب استعدادهای جوان استفاده می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، شرکت‌های فناوری دارای برنامه مفید و موثری برای دانشجویان و کارآموزان هستند و برخلاف دیگر شرکت‌ها از این نیروها برای انجام کارهای بیهوده همچون درست کردن قهوه و کپی گرفتن از مدارک و اسناد استفاده نمی‌کنند. این شرکت‌ها شغل‌هایی چالش برانگیز با هزاران دلار حقوق ماهیانه را به کارآموزان خود محول می‌کنند.

در ذیل، پنج شرکت برتر در پذیرش کارآموزان با بالاترین درآمدها را معرفی می‌کنیم:

1. فیسبوک

بر اساس گزارش پایگاه CNBC، شرکت فیسبوک در صدر شرکت‌های جذب کارآموزان با بیشترین درآمد قرار گرفته است. این شرکت ماهیانه 8000 دلار به کارآموزان خود می‌پردازد. کار در محیطی آرام و پرنشاط و فضایی رقابتی که شرایط تمرینی و آموزشی خوبی نیز هست، از مزایای شرکت فیسبوک می‌باشد.

2. مایکروسافت

طبق گزارش فایننشیال تایمز، دومین شرکت این لیست با درآمد تقریبی 7000 دلار در ماه شرکت مایکروسافت است. شرکتی که کارآموزان در آن به بهترین شیوه قبل از فارغ التحصیلی‌شان آموزش داده می‌شوند و تیم های تجاری مشغول در مایکروسافت به کارآموزان می‌گویند که کار در شرکت بیل‌ گیتس چه حسی دارد.

3. سیلزفورس (Salesforce)

آنها شدیدا روی قدرت پردازش کارورزان خود تمرکز می‌کنند، مخصوصا در زمینه‌های مهندسی. این شرکت با فتح بازارهای بزرگ به سرعت در حال پیشرفت است. بنابراین نه تنها به کارآموزان خود ماهیانه 6450 دلار می‌پردازد بلکه آینده و امنیت شغلی‌شان را نیز تامین می‌کند.

4. آمازون

درآمد 6400 دلار در ماه همراه با آشنایی با نوابغ آمازون. این شرکت علاوه بر اختصاص این درآمد، علم روز در فضای کار را هم به کارورزان می‌آموزد. بنابراین استرس و فشار ناشی از نگرانی راجع به آینده در ذهن کارآموزان جایی نخواهد داشت.

5. اپل

میانگین پرداختی شرکت اپل نیز به کارآموزانش حدود 6400 دلار است. یکی از تجربیات قابل توجه برای کارآموزان در شرکت اپل کار بر روی آمیختن هنر و تکنولوژی است. این شرکت همچنین غذا، اسنک و حتی محل اقامت رایگان در اختیار کارورزان قرار می‌دهد.