۰ نفر

راه اندازی استارتاپ در ۷ روز

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۵۵
کد خبر: 189767
راه اندازی استارتاپ در ۷ روز

فوربس 8 راه برای راه اندازی استارتاپ معرفی کرده است. با بهره‌گیری از تمام ابزارهای باورنکردنی و فناوری‌هایی که در خارج وجود دارد، شما می‌توانید استارت آپ خود را در کمتر از یک هفته راه‌اندازی کنید.

 ۸ راه برای راه‌اندازی استارت آپ آنلاین شما در کمتر از یک هفته وجود دارد. شما باید ماه‌ها صرف کنید تا بتوانید یک استارت آپ را به عمل برسانید و آن را برای تمام زمینه‌ها آماده کنید. حالا وقت آن است که یک استارت آپ واقعی و سریع راه بیندازید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دریک آنلاین ، با بهره‌گیری از تمام ابزارهای باورنکردنی و فناوری‌هایی که در خارج وجود دارد، شما می‌توانید استارت آپ خود را در کمتر از یک هفته راه‌اندازی کنید.

  1. هویت‌سازمانی

ایجاد یک لوگو یا شعار برای استارت آپ. این موضوع می‌تواند ناشی پیشنهادات و تفکرات برخی آدم‌ها یا استفاده از یک هنرمند مستقل باشد.

شما می‌خواهید زمان زیادی را صرف بررسی طرح‌های مختلف کنید که یک هنرمند خلق کرده است و یا حتی گزینه‌های اطراف خود را برای رأی‌گیری به اطراف بفرستید. داشتن افرادی در کنار شما برداشت‌های زیادی را فراهم می‌کند که می‌تواند یک‌راه خوب برای ارزیابی این باشد که چگونه مخاطبان شما واکنش نشان می‌دهند.

  1. دامنه و سایت

ایمن‌سازی نام دامنه شما مهم است و شما می‌توانید با آن وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید. اگر نمی‌توانید به سایت‌های «.com» دسترسی داشته باشید، پسوندهای قابل‌قبول زیادی دیگری هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در اغلب مواقع شما می‌توانید نام تجاری خود را تنظیم کنید تا جدا از بقیه صنعت شما باشد.

تلاش شرکتی مثل یولا (Yola) این است که یک نام دامنه و وب‌سایتی رایگان در اختیار شما قرار دهد.

  1. رسانه‌های اجتماعی

از زمانی که شما وب‌سایت خود را ایجاد می‌کنید، می‌خواهید با داشتن دکمه‌های زیاد در سایتتان تمام پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی شما به‌راحتی در دسترس باشد. این به معنی راه‌اندازی یک حساب از سایت‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت است.

این نیز ایده خوبی برای یک صفحه در کمپانی لینکدین است. چراکه به مشخصات فردی شما لینک زده می‌شود.

به‌احتمال‌زیاد شما افراد زیادی در اطراف خود دارید که دوست دارید در مورد کسب‌وکار جدید شما آگاه شوند و با یک لینک به سایت شما وصل خواهند شد.

  1. وب‌سایت و گرافیک

درحالی‌که شما چندین هفته از یک طراح گرافیک استفاده می‌کنید تا سایت شما را تحویل دهد، می‌توانید از شرکت‌هایی جدید مانند BoldGrid کمک بگیرید که یک سایت جذاب آماده و به‌سرعت به شما تحویل می‌دهد. بنابراین شما می‌تواند بازاریابی خود را آغاز کنید و روی آن متمرکز شوید.

تاد رابینسون می‌گوید: BoldGrid به کارآفرینان کمک می‌کند تا روی آنچه بیشترین اهمیت را در کسب‌وکار آن‌ها دارد تمرکز کنند. یک وب‌سایت نباید مانع از راه‌اندازی یک ایده بزرگ باشد.

  1. بازاریابی اولیه

درست کردن یک ایمیل اولیه که هرکس در آن کسب‌وکار شما را معرفی می‌کند و به اشتراک می‌گذارد از مزایای کلیدی است که شمارا از بقیه متمایز می‌کند. استفاده از سرویس MailChimp برای فرستادن و پیگیری بازاریابی‌ها در ماه آتی شیبی در کسب‌وکار شما ایجاد خواهد کرد.

هر پاسخی که دریافت کنید، می‌تواند اساس بازاریابی آینده شما را شکل دهد. بنابراین این پاسخ‌ها مهم هستند و باید به دنبال نرم‌افزاری مانند نرم‌افزار CRM باشید که به شما امکان ساخت یک پایگاه از اطلاعات تماس بدهد. این نرم‌افزار می‌تواند بینش‌های خاص درباره هر چشم‌اندازی را ضبط کند تا محتوای بازاریابی بهتر شود.

  1. اتوماسیون و ابزار

در زمان راه‌اندازی یک کسب‌وکار ابزار بسیار مهم هستند. ابزار به شما کمک می‌کنند که بسیاری از کارها را خودکار انجام دهید و روبه‌جلو حرکت کنید. بنابراین شما می‌توانید روی چشم‌انداز و مشتریان خود تمرکز کنید.

برخی از فناوری‌های ایده آل برای اضافه کردن به کسب‌وکار شما شامل فناوری هایی مانند Hootsuite است. جایی که شما می‌توانید تمام پست‌ها در رسانه‌های اجتماعی را درباره خود ببینید. این برنامه به شما می‌گوید که مردم در حال صحبت کردن درباره کمپانی شما هستند. بنابراین شما می‌توانید با مخاطبان رو به رشد خود درگیر شوید.

همچنین ممکن است شما بخواهید ابزاری مانند chatbot اضافه کنید که مسئولیت رسیدگی به سوالات مشتریان شما را برعهده بگیرد. ابزارهایی مانند ChattyPeople می‌تواند به‌عنوان یک سیستم یکپارچه پیام‌رسانی فوری انجام دهد. این نرم افزار با فیس‌بوک مسنجر این اقدام را انجام می دهد که موجب صرفه‌جویی در وقت و کار و هزینه شما می‌شود.

  1. اضافه کردن به تیم

باوجود خودکار بودن سیستم، شما باید کارهای زیادی را خودتان انجام دهید. ممکن است زمانی مناسب برای اضافه کردن به تیمتان باشد. مثلا آوردن افرادی به‌عنوان کارمند آزاد تا مسئولیت رسیدگی به محتوای بازاریابی، رسانه‌های اجتماعی و هر یک از نیازهای آی تی شما را انجام دهد.

سایت‌هایی مانند Upwork، Remote و Toptal بهترین مکان برای پیدا کردن بهترین استعدادها است.

  1. صورت‌حساب و پرداخت

برای صدور صورت‌حساب و پرداخت در محل فرایندی را دنبال کنید که از ابتدای کار مخاطبانتان را به خرید از شما تشویق کند. بهترین گزینه استفاده از یک سامانه آنلاین پرداخت است.

سامانه‌هایی مثل Due یا flinet که راه خرید ارزان در فرایند پرداخت با کارت اعتباری را فراهم می‌کنند، دقیقا همان روشی است که مشتریان بیشتری را به دلیل امنیت و راحتی بیشتر جذب می‌کند. راه انداختن چنین سیستمی برای پرداخت و صورت‌حساب به شما کمک می‌کند که فورا به جریان پول نقد دست پیدا کنید.