۰ نفر

بسته بندی میوه یک نفره؛ ایده کارآفرینی با سرمایه کم

۲ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۰۹
کد خبر: 183757
بسته بندی میوه یک نفره؛ ایده کارآفرینی با سرمایه کم

تصور کنید وارد سوپرمارکت شوید و یک بسته سیب ، موز یا پرتغال پوست کنده خریداری کنید و به عنوان میان وعده مصرف نمایید.

صنعت بسته بندی مواد غذایی رشد چشمگیری دارد و این صنعت همواره محصولات نوینی را به بازار معرفی می کند. یکی از این محصولات بسته بندی های یک نفره مواد غذایی می باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین، بسته بندی یک نفره نوعی بسته بندی یکبار مصرف است که پس از بازکردن، فرآورده آن قابل نگهداری نباشد و میبایست بلافاصله مصرف شود.

محصولات قابل تولید به شکل یک نفره عبارتند از :

 انواع ترشی لیته، بندری، گل کلم و غیره، ادویه و چاشنی، سماق، عسل، رب انار، روغن زیتون، قند و شکر و نمک، آبلیمو، انواع سس و پودر و …. میباشد. وزن بسته بندی ادویه جات و چاشنی ها برای هر ساشه ۵ گرم، برای آبلیمو یک نفره ۱۰ گرم، روغن زیتون یک نفره ۱۰ گرم و برای رب انار ۲۰ گرم خواهد بود.

بسته بندی یک نفره سس ها و ادویه ها از جمله موادی هستند که بسیار در بازار محبوب می باشد. سایر محصولات نیز کمابیش در بازار وجود دارند. شما می توانید با کارتحقیقاتی سایر محصولاتی را که می توان بصورت یک نفره یسته بندی نمود شناسایی کنید و در بازار تست کنید.

به عنوان نمونه انواع میوه های تازه پوست کنده و بسته بندی شده بصورت مخلوط یا جدا از هم می تواند یک ایده اولیه باشد. تصور کنید وارد سوپرمارکت شوید و یک بسته سیب ، موز یا پرتغال پوست کنده خریداری کنید و به عنوان میان وعده مصرف نمایید.  با افزایش زندگی ماشینی بسیاری از افراد فرصت خریدن ، شستشو و پوست کندن میوه را ندارند. دانش آموزان مدارس و کارمندان و خانمهای شاغل می توانند از مشتریان این فبیل محصولات باشند. البته سلامت از اطمینان محصولات و برندسازی نقش مهمی در ایجاد اعتماد مشتریان دارد.

اقبال به محصولات یک نفره با افزایش مصرف کنندگانی که تنها زندگی می کنند، سریع‌تر شدن سرعت زندگی و کمبود زمان هر وعده غذایی در اروپا و انگلستان در حال افزایش است. این خود یک مثال زنده از پاسخ گویی تولید کنندگان به نیاز مشتریان است. رواج بسته بندی های یک نفره باعث نوآوری های بسیاری در حوزه های مختلف صنایع غذایی شده است. افزایش بسته بندی های متنوع یک نفره برای مشتریان ایجاد ارزش می‌کند مثلا با اینکه یک بسته بندی منفرد در مقایسه با بسته بندی های عمومی نسبت به حجم، گرانتر تمام می شوند، مشتریان به خاطر راحت تر بودن آنها را ترجیح می دهند.