۰ نفر

دلیل سرمایه گذاری استارت‌آپ‌ها بر بازاریابی دیجیتال

۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰
کد خبر: 138617
    دلیل سرمایه گذاری استارت‌آپ‌ها بر بازاریابی دیجیتال

اگر ادعا کنم که همگی ما در دنیای دیجیتال زندگی میکنیم، چندان هم ادعای گزافی نیست. از این منظر، استارتآپها باید حضوری چشمگیر در فضای دیجیتال داشته باشند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک، در حالی که جای انکاری وجود ندارد که بخش‌های استارت‌آپ با ایده‌های عالمانه و مبتکرانه رونق می‌یابد، اما باید در نظر داشته باشیم که رقابت نیز دستاوردهای جدیدی را تجربه کرده است. هنگامی که عرصه کارآفرینی در اذهان درخشان‌تری غوطه‌ور می‌شود، مهم است که کارآفرینان هوشمند نیز متوجه این قضیه باشند. در این صورت است که نیاز به بازاریابی دیجیتال احساس می‌شود.

در اینجا دلایل اهمیت بازاریابی دیجیتال برای استارت‌آپ‌ها حائز اهمیت است:

مقرون به صرفه بودن

استارت‌آپ‌ها مسائل بسیاری پیش روی خود دارند. یکی از مشکلات معمول آنها، عدم تخصیص بودجه برای بازاریابی است. بازاریابی دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است و در آن نیازی به تخصیص بودجه یا مدیریت بودجه برای حضور دیجیتالی خود نخواهید داشت. بسیاری از ابزارهای رایگان وجود دارند که به شما کمک می‌کنند پروفایل توییتر، پروفایل فیس‌بوک، وبلاگ‌ها و غیره را مدیریت کنید. شما نیازی به ۱ میلیون دلار برای مدیریت کمپین‌های بازاریابی ایمیلی خود و همچنین کمپین‌های رسانه اجتماعی ندارید. بسته به مبنای هدف مشتری، ممکن است به خدمات محبوب بازاریابی از جمله MailChimp، ConstantContract و غیره نیاز داشته باشید.

تحلیل داده :

به لطف بازاریابی دیجیتال، همه چیز قابل پیگیری و اندازه‌گیری است. تحلیل‌گرهای گوگل، KISSmetrics و CrazeEgg ابزارهای معمولی هستند که برای ردیابی تعامل کاربر و ترافیک HTTP استفاده می‌شود. آنها حوزه‌هایی که مستلزم توجه بیشتر هستند را پیش‌بینی می‌کنند و بینش‌هایی در مورد کسب توجه بیشتر به مخاطبین هدف ارائه می‌نمایند. Google Website Optimizer ابزار دیگری است که وب سایت شما را بهینه‌سازی نموده و به شما در برنامه‌ریزی و توسعه وب‌سایت کمک می‌کند.

نمایانی برند:

یکی از اهداف اصلی بازاریابی دیجیتال حفظ شهرت برند از طریق کانالهای رسانه اجتماعی، وبلاگ‌ها و انجمن‌های اینترنتی است تا اینکه برند شما نمایانی رسانه‌ای را به دست آورده و مرکز توجه دید مخاطبان هدف شما شود.

مسیری به سوی آینده:

بازاریابی دیجیتال برای استارت‌آپ می‌تواند مکالمات را پیش ببرد. بازاریابی دیجیتال به درک روح و روان مخاطبان جهانی کمک می‌کند. بازاریابی دیجیتال است که حضور محلی سرمایه‌گذاری را بر مسیر جهانی کسب خواهد کرد.