۰ نفر

برای توضیح درمورد مشکلات موسسات اعتباریِ؛

سیف به مجلس می‌رود

۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰
کد خبر: 233471
سیف به مجلس می‌رود

رئیس کل بانک مرکزی برای ارائه گزارش در مورد مسائل و مشکلات برخی موسسات مالی و اعتباری هفته آینده در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی قرار است در یکی از جلسات هفته آینده مجلس گزارشی در مورد مسائل و مشکلات مربوط به برخی موسسات مالی و اعتباری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

همچنین قرار است هفته آینده تفاضای عده ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در مجلس بررسی شود.

نمایندگان در جلسات هفته آینده خانه ملت، گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد استنکاف دولت از اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان را بررسی می کنند.

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس در مورد لایحه حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی، طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و لایحه حفاظت از خاک در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

همچنین خانه ملتی ها در جلسات هفته آینده مجلس قرار است لایحه مدیریت حوادث غیر مترقبه کشور و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا و اقیانوسیه را بررسی کنند.

بررسی طرح استفساریه ماده ٣٦ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و گزارش کمیسیون شوراها در رد طرح دهیاری ها هم در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.