۰ نفر

روحانی درخواست دیدار ترامپ را رد کرد

۷ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۰۶
کد خبر: 228224
روحانی درخواست دیدار ترامپ را رد کرد

وزارت امور خارجه ایران می‌گوید طرف آمریکایی برای دیدار بین حسن دونالد ترامپ و حسن روحانی در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل ابراز تمایل کرده بود که مورد موافقت حسن روحانی قرار نگرفت.

بهرام‌ قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، در خصوص یادداشت مندرج در یکی از خبرگزاری‌ها پیرامون ابراز تمایل رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا برای ملاقات با ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: چنین تمایلی توسط طرف آمریکایی مطرح شد که مورد موافقت جناب آقای دکتر روحانی، رییس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران قرار نگرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، قاسمی افزود: در خصوص سایر جزئیات و حواشی پرداخته شده در یادداشت مذکور باید تاکید نمایم که مطالب مطرح شده و هر آنچه راجع به دیگران و به خصوص اقدامات آقای ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه بیان شده است نادرست بوده و قابل تائید نیست.

مهدی فضائلی، امروز، یکشنبه، در یادداشتی نوشت: «بنا بر اخبار شنیده‌شده، در جریان سفر آقای روحانی به نیویورک برای شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل که در روزهای پایانی شهریور سال جاری انجام شد، ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از وی برای یک دیدار حضوری دعوت کرده اما با پاسخ منفی رئیس‌جمهور کشورمان روبرو شده است.»