۰ نفر

همتی: تکریم بازنشستگان باید از دغدغه های ما باشد

۸ مهر ۱۳۹۵، ۲۰:۱۱
کد خبر: 148690
همتی: تکریم بازنشستگان باید از دغدغه های ما باشد

طی مراسمی با حضور دکتر همتی و روسای کل پیشین بیمه مرکزی امروز از زحمات بازنشستگان این سازمان تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این مراسم که با استقبال پر شور بازنشستگان همراه بود،دکتر همتی از حضور مجدد و دیدار همکاران قدیمی بیمه مرکزی ابراز خرسندی کرد و گفت: بازنشستگان شایسته احترام و تکریم هستند و هرچه برای رفاه و آسایش آنها تلاش شود کم است.

رئیس کل بیمه مرکزی، از تلاش برای ترمیم حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: اصلاح وضع معیشتی بازنشستگان از دغدغه های من در تمام دوران خدمتم بوده و تمام تلاشم را برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی این بزرگواران که با خدمت صادقانه و خالصانه به اعتلای صنعت بیمه کمک کرده اند،خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: با تواضع و ارتباط مستقیم با همکاران می توان، جهت گیری مثبتی به رفتار و عملکرد سازمانی داد و سعی ما بر این است که این موضوع را در بیمه مرکزی پیاده سازی کنیم.

همچنین علوی به نمایندگی از بازنشستگان ضمن تشکر از برگزاری این مراسم، با اشاره به شرایط حساس بیمه مرکزی در این چند ماهه اخیر، با اعلام خوش حالى و قدردانى کارکنان صنعت بیمه خصوصا بیمه مرکزى، به خاطر قبول مسئولیت مجدد بیمه مرکزى، از دکتر همتی به عنوان یکى از مدیران تاثیرگذار در صنعت بیمه، یاد کرد و افزود: وجود بیمه هاى خصوصى یکى از نتایج تلاش هاى موثر ایشان بود.

گفتنی است در این مراسم، بازنشستگان ضمن دیداری صمیمی با رئیس کل و معاون توسعه و منابع بیمه مرکزی خواسته های خود را مطرح کردند.