۰ نفر

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد؛

تلاش صنعت بیمه باید خدمت به مردم باشد

۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۹
کد خبر: 138954
تلاش صنعت بیمه باید خدمت به مردم باشد

دکتر عبدالناصر همتی صبح امروز ضمن حضور در ساختمان مرکزی شرکت سهامی بیمه ایران، با مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دکتر همتی با اشاره به توان و پتانسیل بالای بیمه ایران گفت: بیمه ایران موتور محرکه و نماد صنعت بیمه کشور است.

وی با اشاره به شرایط خاص صنعت بیمه در دوره فعلی گفت: همه باید با برنامه ریزی، تلاش و کار جدی کمک کنیم تا صنعت بیمه با توان بیشتری در خدمت مردم بزرگ ایران باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: همه ارکان صنعت بیمه باید با همدلی، رعایت مقررات و انضباط کمک کنند تا این کشتی سلامت به سرمنزل مقصود برسد.

وی خاطر نشان کرد: بیمه ایران باید همانند گذشته، نقش اساسی خود را ایفا نماید و با طراحی محصولات جدید به افزایش کیک بیمه کمک کند و به عنوان بزرگترین شرکت بیمه با عدم ورود به رقابت های ناسالم، اجرای مقررات و نظم در بازار را تشویق نماید.

دکتر همتی از مجموعه بیمه ایران به عنوان بازوی فنی صنعت بیمه یاد کرد و گفت: انتظار میرود بیمه ایران در حوزه بیمه های درمان و شخص ثالث که به علت رقابت های ناسالم و نرخ های غیر فنی آثار مالی منفی بر جای گذاشته، پیشتاز اصلاح نرخ، شرایط و تعمیق آرامش بازار در این رشته ها خصوصا شخص ثالث شود.

در این جلسه محسن پور کیانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، ضمن تشکر از حضور رئیس کل بیمه مرکزی، گزارشی از عملکرد بیمه ایران و برنامه های در دست اجرا ارائه کرد. سپس اعضای هیات مدیره و چند تن از مدیران این شرکت دیدگاه های خود را در مورد مسائل صنعت بیمه بیان کردند.