۰ نفر

جریمه 15هزار یورو منچستریونایتد، تاوان 5 دقیقه تاخیر

۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۴۹
کد خبر: 308794
 جریمه 15هزار یورو منچستریونایتد، تاوان 5 دقیقه تاخیر

باشگاه منچستریونایتد به دلیل تاخیر در رسیدن به اولدترافورد، محل برگزاری بازی ماه گذشته این تیم مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا، از سوی یوفا مجموعا 15 هزار یورو جریمه شد و «خوزه مورینیو» سرمربی شیاطین سرخ نیز با اخطار کتبی رو به رو شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز جمعه نوشت: کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، شیاطین سرخ را به دلیل دیر رسیدن به ورزشگاه 5هزار یورو و به دلیل تاخیر 5 دقیقه ای برای آغاز بازی 10 هزار یورو جریمه کرد؛ این در حالی است که سرمربی این تیم نیز اخطار کتبی گرفت.

شیاطین سرخ که دوم اکتبر در برابر والنسیا به میدان رفته و با تساوی بدون گل متوقف شدند؛ 45 دقیقه دیر به اولدترافورد رسیدند؛ تاخیری که موجب شد تا مورینیو از قاضی میدان درخواست کند تا بازی با 5 دقیقه تاخیر نسبت به موعد مقرر آغاز شود.

در عین حال مورینیو، پلیس محلی را به دلیل عدم فراهم آوردن اسکورت لازم برای اتوبوس حامل بازیکنان این تیم، مقصر تاخیر دانست اما مقامات پلیس در پاسخ یادآور شدند که ارائه چنین خدماتی به صورت لحظه ای امکان پذیر نبوده و باشگاه نیز در این خصوص آگاهی داشته و می بایست زودتر مقدمات لازم را فراهم می کرده است.