۰ نفر

انتقاد شدید بنزما درباره اتهامات آدم ربایی

۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۲۵
کد خبر: 308739
 انتقاد شدید بنزما درباره اتهامات آدم ربایی

«کریم بنزما» مهاجم رئال مادرید ضمن رد گزارش‌های منتشر شده در خصوص دخالت وی در جریان ربودن یکی از آشناهایش به دلیل بدهکاری 50 هزار یورویی، از جبهه‌گیری رسانه‌ای علیه وی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز جمعه نوشت: تارنمای «مدیا اِپارت» روز گذشته در گزارشی مدعی شد که کریم بنزما به طور شخصی در ربودن فردی با نام اختصاری «لئو دی» به دلیل بدهکاری، دخالت داشته است.

بنزما در واکنش به گزارش این تارنما در خصوص اقدام به آدم ربایی توسط وی، در توییتر نوشت: این ماجرا باید متوقف شود.

در گزارش مذکور به شهادت این شخص که خود را یکی از آشناهای بنزما معرفی و شکایتی که وی در تاریخ 8 اکتبر در اداره پلیس تنظیم کرده، اشاره شده است.

این شخص 33 ساله در شکایت خود مدعی شده است که بنزما به همراهی راننده شخصیش، روز هفتم اکتبر و همزمان با دیدار پاری سن ژرمن و لیون در پاریس، سعی داشتند تا او را به زور در یک خودروی ون سیاه، داخل کرده و او را بربایند.

در این بین، وکیل بنزما ضمن رد ادعاهای «لئو دی» اظهار داشت: این شخص مدعی است که یکی از دوستان بنزما بازوی او را به شدت گرفته و موجب آسیب دیدن وی شده است اما هیچ سابقه مرخصی پزشکی در پرونده کاری وی دیده نمی شود. علاوه بر این ما اطمینان داریم که بنزما در آن محل حضور نداشته است و نکته عجیب ماجرا این است که همچنان به آدم ربایی متهم است.

مهاجم فرانسوی کهکشانی ها که پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی کشورش در آستانه یورو 2016، تاکنون به این تیم دعوت نشده است در سال های گذشته نیز در دردسرهایی از این دست گرفتار بوده است.

او در سال 2010 به آزار جنسی یک دختر 16 ساله متهم شد اما به دلیل فقدان ادله و شواهد مورد نیاز تبرئه شد.

در سال 2015 نیز به اتهام دخالت در پرونده اخاذی از «متئو والبونئنا» هم تیمی وی در تیم ملی فرانسه بازداشت شد.

این ماجرا منجر شد تا حضور بنزما در تیم ملی فرانسه پس از اظهارات «مانوئل والس» نخست وزیر پیشین این کشور در رابطه با جای نداشتن ورزشکاران بی اخلاق در تیم های ملی فرانسه، به حالت تعلیق در آمد.