۰ نفر

تمجید «فاکس اسپورت» از بیرانوند، پورعلی‌گنجی و جهانبخش

۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۱
کد خبر: 308572
تمجید «فاکس اسپورت» از بیرانوند، پورعلی‌گنجی و جهانبخش

سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی درباره ستاره‌هایی معرفی شده در ادوار رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ ساله‌های آسیا، به سه ملی‌پوش حال حاضر ایران هم اشاره کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، به بهانه آغاز رقابت‌های قهرمانی زیر 19سال فوتبال آسیا، سایت فاکس اسپورت مروری بر ادوار اخیر این تورنمنت داشته و آن دسته از بازیکنانی که در این تورنمنت حضور داشته‌اند و بعدها به ستارگانی در دنیای فوتبال تبدیل شدند را زیر ذره‌بین برده است. از جمله این بازیکنان اعضای تیم ملی ایران یعنی علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، روزبه چشمی، مجید حسینی و سعید عزت‌اللهی هستند و در این بین به امید نورافکن نیز اشاره شده است.

فاکس اسپورت با اشاره به رقابت‌های قهرمانی زیر 19 ساله آسیا در چین در سال 2010، درباره این دو نفر نوشته است: با اینکه ایران نتوانست از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه صعود کند، سه بازیکن این تیم خوش درخشیدند و عملکردی کلیدی داشتند که شامل دروازه‌بان تیم علیرضا بیرانوند، مدافع میانی تیم مرتضی پورعلی‌گنجی و مهاجم تیم علیرضا جهانبخش می‌شوند. بیرانوند یکی از پدیده‌های جام جهانی 2018 روسیه بود که پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد.