۰ نفر

کرانچار با زبان آلمانی به شفر چه گفت؟

۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۰:۳۳
کد خبر: 308419
کرانچار با زبان آلمانی به شفر چه گفت؟

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران که عصر امروز در تمرین باشگاه استقلال حاضر شد مذاکره با وینفرد شفر را بسیار مطلوب توصیف کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، زلاتکو کرانچار که سابقه فعالیت در فوتبال آلمان را نیز داشته در ملاقات با سرمربی استقلال به زبان آلمانی با شفر سخن گفت و در پایان این دیدار حضور در تمرین آبی پوشان و دیدار با سرمربی این تیم را بسیار مثبت ارزیابی کرد.
کرانچار در این خصوص گفت: دیدار با مربیان باشگاه‌ها یکی از بخش های مهم برنامه ای کاری ماست. در همین راستا پیشتر در تمرین پرسپولیس حاضر شدم ، امروز به تمرین استقلال رفتم و در ادامه طبق جدول زمان بندی در تمرین باشگاههای سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن ، پدیده ، سایپا و پیکان همچنین استان خوزستان حاضر می شوم تا با مربیان تمامی این باشگاهها دیدار داشته باشم.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید اضافه کرد: در دیدار با شفر به او گفتم که بازیکنان جوان با استعداد و توانمندی در اختیار دارد. ما چهار بازیکن از استقلال را در این اردوی امید همراه با خودمان داشتیم که بسیار خوب تمرین کردند و به عقیده من اگر سرمربی استقلال بخواهد می توانند به این تیم کمک کنند. در هر صورت باید بگویم جلسه بسیار خوبی با سرمربی استقلال داشتیم و در راه آماده سازی تیم امید می خواهیم همکاری و تعامل بسیار خوبی بین ما و باشگاهها برقرار باشد.